Ο επικεφαλής της Aston Martin, Μάικ Κρακ δήλωσε ότι η πόρτα της ομάδας θα είναι πάντα ανοιχτή στον Φερστάπεν. Η βρετανική ομάδα έχει συμβόλαιο με τον Αλόνσο έως και το τέλος του 2026 ενώ τον Λανς Στρολ δεν τον αγγίζουν τέτοιες τυπικότητες για προφανείς λόγους.
Από την άλλη ο Φερστάπεν έχει συμβόλαιο με την Red Bull έως και το 2028. Ωστόσο υπάρχουν ρήτρες αποδέσμευσης από αυτό εάν η ομάδα δεν μπορέσει να του δώσει μονοθέσιο αρκετά καλό για την διεκδίκηση του πρωταθλήματος. Ο ίδιος ο Μαξ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να πάει στην Aston Martin κάποια στιγμή, λόγω του Νιούι.
«Αυτή τη στιγμή έχω άλλα πράγματα που πρέπει να προσέξω. Αυτό (σ.σ. μια πιθανή μετακίνηση του στην Aston Martin) θα ήταν κάτι για το μέλλον. Έχουμε πολύ καλή επικοινωνία με τον Άντριαν. Χαίρομαι για εκείνον, του έστειλα και μήνυμα όταν έγινε η ανακοίνωση» δήλωσε ο Ολλανδός.
«Επίσης γνωρίζω ότι ο Λόρενς Στρολ κάνει τα πάντα για να φέρει τις επιτυχίες στην ομάδα του. Για τον λόγο αυτόν έχει πάρει και τον Άντριαν. Προφανώς έχω δουλέψει μαζί του και ξέρω για τι είναι ικανός. Όλοι θα ήθελαν να έχουν δουλέψει με τον Άντριαν» συμπλήρωσε ο Φερστάπεν.
Φερστάπεν αντί Αλόνσο;
Αν και ένα μελλοντικό οδηγικό δίδυμο των Φερστάπεν-Αλόνσο θα ήταν ονειρικό για την Aston Martin, μάλλον δεν είναι και εφικτό. Βλέπετε ο βασικός λόγος για τον οποίον ο Λόρενς Στρολ μπήκε στην F1 ήταν η υποστήριξη της καριέρας του Λανς Στρολ. Κατά συνέπεια θα ήταν πολύ δύσκολο για τον Καναδό μεγιστάνα να… απολύσει τον γιο του.
Έτσι, εάν ο Φερστάπεν πάει κάποια στιγμή στην Aston Martin, θα το πράξει αντικαθιστώντας μάλλον τον φίλο του, Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός δήλωσε ότι σίγουρα θα ολοκληρώσει το συμβόλαιό του με την ομάδα (λήγει στο τέλος του 2026) και ότι σκοπεύει να οδηγεί και μετά. Επιπλέον δήλωσε ότι με κάποιο τρόπο θα παραμείνει στην οικογένεια της Aston Martin. Ακόμη και εάν δεν θα είναι οδηγός της στην F1.
Πιστεύουμε ότι το πιο λογικό σενάριο θα ήταν ο Φερστάπεν να πάει στην Aston Martin το 2027. Ο Ολλανδός θα ολοκληρώσει την τρέχουσα φόρμουλα κανονισμών με την Red Bull. Το 2026 θα περιμένει να δει το κατά πόσον η RB Powertrains θα έχει φτιάξει έναν ανταγωνιστικό κινητήρα. Και θα πράξει αναλόγως.
Εξάλλου ο Φερστάπεν έχει την πολυτέλεια να περιμένει. Τόσο λόγω ικανοτήτων όσο και λόγω της σχέσης που έχει αναπτύξει με τον Νιούι. Αυτό σημαίνει, όμως, ότι ο Νάντο θα έχει ίσως μία και τελευταία ευκαιρία για τον τρίτο του παγκόσμιο τίτλο το 2026. Εάν ο Νιούι και η ομάδα του προλάβουν να φτιάξουν ένα μονοθέσιο ικανό για το πρωτάθλημα μέχρι τότε.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ