Έπεσε και το τελευταίο κάστρο. Η Yamaha είναι πολύ κοντά στο να αφήσει στην άκρη τον τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα της και να εμπιστευθεί τον V4 κινητήρα στο MotoGP.

Σύμφωνα με πληροφορίες που προέκυψαν από το Autosport στη διάρκεια των δοκιμών του Μιζάνο, η Yamaha όχι μόνο σκέφτεται να σχεδιάσει έναν V4 κινητήρα, αλλά το project έχει προχωρήσει πολύ πιο γρήγορα από ότι φανταζόμαστε.



Πολλοί θα εικάζαμε ότι αυτή η αλλαγή θα γίνει παράλληλα με τους νέους κανονισμούς MotoGP του 2027 όταν οι κινητήρες θα μειωθούν από τα 1.000 κ.εκ. στα 850 κ.εκ. Όπως όλα δείχνουν όμως η Yamaha θέλει να φέρει πιο γρήγορα στις πίστες τον V4 κινητήρα πιέζοντας για να προλάβει μερικά χρόνια εξέλιξης στην τωρινή εποχή.

Η αλήθεια είναι ότι η Yamaha έχει μείνει μόνη της να παλεύει με τα υπόλοιπα εργοστάσια που έχουν V4 κινητήρες στο MotoGP. Από τότε που η Suzuki αποσύρθηκε είναι ο μοναδικός κατασκευαστής με τετρακύλινδρος σε σειρά, αφού Honda, Ducati, Aprilia και KTM έχουν υιοθετήσει τους V4 τετρακύλινδρους.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τις εξελίξεις στη Yamaha, καθώς θα αν γίνει αυτή η αλλαγή θα μιλάμε για μια από τις σημαντικότερες στην ιστορία του αθλήματος. Η Yamaha πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που θα χρησιμοποιήσει αυτή τη διάταξη κινητήρα στα Grand Prix. Τη δεκαετία του 1980 χρησιμοποίησε τους V4 δίχρονους κινητήρες των 500 και 750 κ.εκ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ