Σύμφωνα, λοιπόν, με τα όσα υποστηρίζουν οι ειδικοί, όταν χρειάζεται να αντικαταστήσουμε τα φθαρμένα μπροστινά ελαστικά, δεν πρέπει ποτέ να βάζουμε τα καινούργια στον μπροστινό άξονα, ακόμα κι αν το αυτοκίνητο είναι προσθιοκίνητο!

Αντίθετα, θα πρέπει να τα τοποθετήσουμε στον πίσω άξονα και να μετακινήσουμε τα ελαστικά που ήταν στο πίσω μέρος προς τα εμπρός. Ο τεχνικός διευθυντής της Michelin UK Brian Porteous ανέφερε πρόσφατα ότι έως και οι μισοί Βρετανοί οδηγοί δεν είχαν ιδέα ότι αυτό ήταν απαραίτητο κατά την αναβάθμιση των ελαστικών, ενώ δηλώνει έκπληκτος, για το γεγονός ότι πολλοί έμποροι και επαγγελματίες δεν γνώριζαν αυτόν τον κανόνα.

Αλλά η αλήθεια είναι ότι υπάρχει κάτι οξύμωρο σε αυτή την οδηγία. Γιατί τα καινούργια ελαστικά δεν πρέπει να μπαίνουν στον μπροστινό και συνήθως κινητήριο άξονα; Όλα έχουν να κάνουν με τη σταθερότητα. Η τοποθέτηση των λιγότερο φθαρμένων ελαστικών στον πίσω άξονα, ελαχιστοποιεί την πιθανότητα ολίσθησης και υπερστροφής που θα μπορούσε να αποβεί θανατηφόρα σε βρεγμένο δημόσιο δρόμο.

«Είναι κρίσιμο, ότι οποιαδήποτε ολίσθηση στο μπροστινό μέρος θα είναι ευκολότερο για τον οδηγό να κατανοήσει και να ελέγξει την κατάσταση. Μπορεί όποιος ενδιαφέρεται να το δοκιμάσει, με διαφορετικούς συνδυασμούς ελαστικών. Αυτός ο κανόνας ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το πώς διαμορφώνεται το σύστημα μετάδοσης κίνησης, γιατί όλα ανταποκρίνονται με παρόμοιο τρόπο, στο όριο της πλευρικής πρόσφυσης», τόνισε ο ειδικός της Michelin UK.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ