Το Grenadier κατάφερε να γίνει αποδεκτό από τους φίλους των οχημάτων 4×4 και τα στελέχη της Ineos είδαν την προσπάθειά του να επιβραβεύεται. Το εκτός δρόμου μοντέλο απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα όχημα που να τους επιτρέπει να συνεχίζουν τον δρόμο τους σε δύσβατο έδαφος.
Βεβαίως, το Grenadier είναι σχετικά λιτό στον εξοπλισμό του, όμως αυτό αλλάζει. Συγκεκριμένα, οι άνθρωποι της Mansory, του γερμανικού οίκου βελτιώσεων, ασχολήθηκαν με αυτό και το αποτέλεσμα το βλέπουμε στις φωτογραφίες.
Στο αμάξωμά του έχουν προστεθεί νέοι προφυλακτήρες, ογκωδέστερο καπό, μεγαλύτερα φτερά στους θόλους των τροχών, νέας σχεδίασης ζάντες 20 ιντσών και έχουν προστεθεί φώτα οροφής.
Επίσης, έχουν τοποθετηθεί νέα αμορτισέρ και ελατήρια τα οποία έχουν αυξήσει το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά 20 εκατοστά, όπως αναφέρει η Mansory.
Έτσι, έχει αυξηθεί η ικανότητα διέλευσης του Grenadier από εμπόδια ή από υδάτινο πέρασμα. Τα ελατήρια και οι δαγκάνες των φρένων μπορούν να βαφτούν σε διάφορα χρώματα ώστε να ταιριάζουν με αυτό του οχήματος ή να κάνουν αντίθεση.
Στο εσωτερικό του, οι άνθρωποι του γερμανικού οίκου έχουν βάλει την χαρακτηριστική πινελιά τους, αυτή που είναι σήμα κατατεθέν τους αλλά και αμφιλεγόμενης αισθητικής.
Έτσι, επένδυσαν την καμπίνα με ροζ δέρμα υψηλής ποιότητας το οποίο έχει λευκές ραφές και πατρόν ρόμβου (ή διαμαντιού κατ’ άλλους). Το τιμόνι έχει έναν λευκό δείκτη στο επάνω μέρος του και τον λογότυπο της Mansory στο κέντρο του.
Ο ίδιος υπάρχει τόσο στην κονσόλα, στα προσκέφαλα και στις ζώνες ασφαλείας, ενώ στις πόρτες, στην πλάτη των καθισμάτων και στην οροφή έχει τοποθετηθεί εταιρικό έμβλημά της. Επίσης, σε αυτή υπάρχει φωτισμός που μιμείται τον έναστρο ουρανό. Στην κεντρική κονσόλα μεταξύ των πίσω καθισμάτων έχει τοποθετηθεί ψυγείο.
Τέλος, οι μηχανικοί της Mansory βελτίωσαν την απόδοση του τρίλιτρου, εξακύλινδρου σε σειρά βενζινοκινητήρα του Ineos (ο οποίος προέρχεται από την BMW). Κανονικά αυτός αποδίδει 286 ίππους και μέγιστη ροπή 450 Nm.
Όμως, έπειτα από την εργασία τους, η μέγιστη ισχύς του έφτασε τους 350 ίππους και η μέγιστη ροπή τα 560 Nm. Όπως ανακοινώθηκε αυτό επετεύχθη από την τοποθέτηση νέας κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας στον κινητήρα, καινούργιου συστήματος ελέγχου των βαλβίδων και εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ