Πολλές ιαπωνικές εταιρείες προβλέπουν ότι η ύπαρξη λογισμικού σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό στα σύγχρονα αυτοκίνητα μπορεί να προσκαλέσει κυβερνοεπιθέσεις και κατά συνέπεια πολύ δυσάρεστες καταστάσεις.

Μερικές εξ αυτών των ιαπωνικών εταιρειών είναι οι Toyota, Mazda και η Hitachi, καθώς και οι Aisin και Denso. Όλες έχουν έναν κοινό σκοπό, που δεν είναι άλλος από το να κάνουν τα αυτοκίνητα που εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από το λογισμικό τους ασφαλέστερα.

Πόσο μάλλον τώρα που βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο, όπου η ηλεκτροκίνηση αναμένεται σε 10+ χρόνια να επικρατήσει, ενώ μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα έχουμε και τα Software-Defined Vehicles.

Με αυτά κατά νου, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, οι οποίοι έχουν αναπτύξει ο καθένας δικά του στοιχεία λογισμικού, θέλουν να προχωρήσουν στην ανάπτυξη μίας κοινής αλυσίδας εφοδιασμού λογισμικού με κοινά στοιχεία και εργαλεία.

Με αυτόν τον τρόπο, οι Ιάπωνες θεωρούν πως θα ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο μίας πιθανής κυβερνοεπίθεσης, όντας λιγότερο ευάλωτοι.

Επί της ουσίας, τα update του λογισμικού στο αυτοκίνητο θα γίνονταν συχνότερα, άρα θα απωθούσαν και όποια κακόβουλη ενέργεια μπορούσε δυνητικά να γίνει στο όχημα.

Μέχρι σήμερα, δεν έχει σημειωθεί καμία σημαντική κυβερνοεπίθεση σε αυτοκίνητο. Το μόνο που έχει γίνει είναι ο απομακρυσμένος έλεγχος αυτοκινήτου από ειδικό χάκερ και αυτό έγινε μόνο ώστε να μάθουμε πως θα μπορέσουμε να αποφύγουμε μία τέτοια κατάσταση στην περίπτωση που ένας εγκληματίας χάκερ προσπαθήσει να κλέψει το αυτοκίνητο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ