Στον απόηχο της είδησης πως το πάνω στοιχείο της πίσω πτέρυγας της MCL38 τροποποιείται, έπειτα από εντολή της FIA, ο Λάντο Νόρις ολοκλήρωσε τις ελεύθερες δοκιμές στη Σιγκαπούρη, έχοντας το ταχύτερο πέρασμα, με τις δύο Ferrari πίσω του.

Στο ξεκίνημα της διαδικασίας, η μέση και η σκληρή γόμα ήταν μοιρασμένη, τουλάχιστον στα πρώτα 20 λεπτά και παραδόξως οι διαφορές ήταν μικρές μεταξύ των οδηγών. Ο Λεκλέρ πάντως ήταν αυτός που κατείχε την κορυφή σε εκείνο το σημείο, συνεχίζοντας από όπου το άφησε.

Η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη όσον αφορά στα ελαστικά, καθώς η μαλακή γόμα άρχισε να κυριαρχεί με περίπου 35 λεπτά να απομένουν, συνεπώς όλοι πήγαν σε προσομοιώσεις κατατακτήριων δοκιμών.

Στο κλείσιμο της πρώτης μισής ώρας, ο Λάντο Νόρις είχε σημειώσει το ταχύτερο πέρασμα, με μία επίδοση που έμελλε να τον κρατήσει στην 1η θέση μέχρι το τέλος.

Αφού σημειώθηκαν πολλοί γύροι με τη C5 ενόψει του Σαββάτου, η σκληρή και η μέση γόμα ήρθαν να αντικαταστήσουν στο τέταρτο μέρος της διαδικασίας. Η Παρασκευή στη Σιγκαπούρη δεν μπορούσε φυσικά να κλείσει χωρίς ατύχημα, αφού ήδη πολλά είχαν αποφευχθεί από τους οδηγούς.

Ο Τζορτζ Ράσελ ήταν, λοιπόν, εκείνος που έφυγε με τα «μούτρα» της W15 στις μπαριέρες, προκαλώντας διπλή κίτρινη σημαία. Ωστόσο, κατάφερε να επιστρέψει στα pit, με το FP2 να ολοκληρώνεται χωρίς περαιτέρω εκπλήξεις και με τον Νόρις απτόητο στην κορυφή.

Αναλυτικά, τα αποτελέσματα του FP2 στη Marina Bay:



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ