Έπειτα από τις πολύ θετικές εμφανίσεις των δύο τελευταίων GP, το τεχνικό τιμ της Ferrari αποφάσισε να πάει… all-in στον τομέα των αναβαθμίσεων. Η αρχή είχε γίνει ήδη στην Μόντσα με το πρώτο κύμα upgrades να συμβάλλει στην τελική επικράτηση του Λεκλέρ.

Η επιτυχία του πακέτου επιβεβαιώθηκε στο Μπακού. Ο Λεκλέρ κυριάρχησε στις κατατακτήριες ενώ και στον αγώνα η SF-24 είχε τον καλύτερο ρυθμό στο grid. Ωστόσο η πανέξυπνη οδήγηση του Πιάστρι και η στρατηγική της McLaren, στέρησαν από τον Μονεγάσκο την τρίτη του φετινή νίκη.



Ένας ακόμη παράγοντας που συνέβαλλε σε αυτό, όμως, ήταν και οι εύκαμπτες πτέρυγες της MCL38. Το κόλπο της McLaren δεν είναι καινούργιο. Εδώ και αρκετούς μήνες τόσο η βρετανική ομάδα όσο και η Mercedes χρησιμοποιούν τις εν λόγω πτέρυγες οι οποίες κινούνται στις γκρίζες ζώνες των κανονισμών.

Καθώς, όμως, η FIA έχει δείξει ότι δεν τις θεωρεί παράνομες, η Ferrari αποφάσισε να μη χάσει χρόνο. Έτσι οι Λεκλέρ-Σάινθ θα έχουν κι εκείνοι στη διάθεσή τους εύκαμπτες εμπρός πτέρυγες για τον αγώνα της Σιγκαπούρης.



Λογικά η SF-24 θα είναι πολύ ανταγωνιστική στην Σιγκαπούρη η οποία έχει παρόμοιες στροφές με το Μπακού. Ωστόσο το πραγματικό τεστ για την Ferrari θα είναι στο Ώστιν. Το φετινό μονοθέσιο υπέφερε σε γρήγορες στροφές με μεγάλη ακτίνα καμπυλότητας. Η πίστα στο Τέξας διαθέτει πληθώρα τέτοιων στροφών. Και μία καλή εμφάνιση των Ferrari εκεί θα δικαιώσει τις επιλογές της Scuderia, επιβεβαιώνοντας και το ότι η ομάδα βαδίζει στην σωστή κατεύθυνση για το 2025.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ