Η ματαίωση του Grand Prix της Ινδίας ανάγκασε τους ανθρώπους του MotoGP να αντικαταστήσουν τον αγώνα με ένα δεύτερο Grand Prix στην πίστα του Misano στην Ιταλία.

Μέσα σε 15 ημέρες λοιπόν, για δεύτερη φορά οι αναβάτες και οι ομάδες του MotoGP θα αγωνιστούν στην ιταλική πίστα θέλοντας να κλείσουν τον κύκλο των ευρωπαϊκών Grand Prix με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.



Λάθη που κοστίζουν

Μόνο ένα πράγμα έμεινε σε όλους χαραγμένο στο μυαλό από το προηγούμενο αγωνιστικό τριήμερο στο Misano. Αυτό δεν ήταν άλλο από το τραγικό λάθος του Χόρχε Μαρτίν την Κυριακή, όταν στη στιγμή που ξεκίνησε να βρέχει αποφάσισε να μπει στα pit πρώτος για να αλλάξει μοτοσικλέτα.



Αυτό το λάθος αποδείχτηκε εξαιρετικά κοστοβόρο καθώς από εκεί που θα επέκτεινε τη διαφορά του στη βαθμολογία με ένα ακόμα καλό αποτέλεσμα, βρέθηκε ξανά να νιώθει πιο κοντά την ανάσα του Πέκο Μπανάια στη βαθμολογία. Η διαφορά των δύο είναι πλέον στους 7 βαθμούς και ουσιαστικά ξεκινάμε από την αρχή.

Κρίσιμες δοκιμές

Τη Δευτέρα μετά το αγωνιστικό τριήμερο είχαμε μία ημέρα δοκιμών για όλα τα εργοστάσια. Εκεί, είχαμε πολλά και διάφορα να συμβαίνουν με όλες τις ομάδες να έχουν κάτι καινούριο στα χέρια τους να δοκιμάσει. Η Ducati είχε καινούρια αεροδυναμικά και ένα καινούριο πλαίσιο που δοκίμασε μόνο ο Μπανάια.

Η Yamaha είχε ακόμα περισσότερη δουλειά καθώς οι Κουαρταραρό και Ρινς είχαν στη διάθεσή τους πολλά εξαρτήματα σε κινητήρα, πλαίσιο και αεροδυναμικά. Στο πλευρό των εργοστασιακών αναβατών υπήρχε ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο που έπιασε δουλειά ως αναβάτης δοκιμών της Yamaha.



Αρκετή δουλειά είχαν και οι αναβάτες της KTM όπου είχαν στη διάθεσή τους έναν νέο κινητήρα για το 2025 και ένα νέο σύστημα εξάτμισης.

Στην Aprilia η δουλειά επικεντρώθηκε περισσότερο στην εργονομία της μοτοσικλέτας και στις ρυθμίσεις του πλαισίου για να έχουν καλύτερη ευελιξία κινήσεων οι Βινιάλες και Εσπαργκαρό. Τέλος, στην Honda υπήρξε απογοήτευση καθώς το νέο πλαίσιο δεν ήταν τόσο ριζοσπαστικό και δεν έλυσε τα προβλήματα της μοτοσικλέτας.

Η τελευταία θέση στον Μίλερ

Μία θέση είχε μείνει κενή στο MotoGP για το 2025, αυτή της Pramac Yamaha. Λίγες ώρες πριν ξεκινήσει το Grand Prix της Εμίλια-Ρομάνια η Pramac Yamaha ανακοίνωσε ότι ο δεύτερος αναβάτης της ομάδας θα είναι ο Τζακ Μίλερ. Ο Αυστραλός θα αγωνιστεί για έναν χρόνο με την ομάδα και θα βρεθεί δίπλα στον Μιγκέλ Ολιβέιρα.

Ο Μίλερ έχει αγωνιστεί ξανά με την ομάδα της Pramac Racing στα χρόνια που βρισκόταν στο πλευρό της Ducati. Πλέον θα έχει μια νέα πρόκληση να φέρει ξανά την Yamaha M1 στην κορυφή, βοηθώντας κυρίως με την εμπειρία του στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας.

Προβλέψεις MotoGP Εμίλια-Ρομάνια

Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα στην πίστα του Misano και δεν αναμένουμε εκπλήξεις. Τέσσερις είναι οι αναβάτες που διεκδικούν τις νίκες με ένα μικρό προβάδισμα να έχει ο Πέκο Μπανάια. Ο Ιταλός έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό του και είναι σε τέλεια κατάσταση. Διψάει για μια νίκη μέσα στην πατρίδα του και σίγουρα θα τα δώσει όλα.



Ο Χόρχε Μαρτίν είναι σίγουρα πολύ δυνατός στο Misano και είναι φαβορί επίσης για πλήρη επικράτηση, ενώ ικανοί για νίκη είναι οι Μαρκ Μάρκεθ και Ένεα Μπαστιανίνι. Για το βάθρο πολλές πιθανότητες έχουν οι Μάρκο Μπεζέκι και οι αναβάτες της KTM, Μπίντερ και Ακόστα, ενώ αναμένουμε δυνατό ξανά τον Φάμπιο Κουαρταραρό.



Πρόγραμμα MotoGP Εμίλια-Ρομάνια

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου
11:45 – Ελεύθερες Δοκιμές 1
16:00 – Ελεύθερες Δοκιμές

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου
11:10 – Ελεύθερες Δοκιμές 2
11:50 – Κατατακτήριες Δοκιμές 1
12:15 – Κατατακτήριες Δοκιμές 2
16:00 – Αγώνας Sprint

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου
12:00 – Αγώνας Moto3
13:15 – Αγώνας Moto2
15:00 – Αγώνας MotoGP



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ