Ο γύρος του Βρετανού με την μαλακή γόμα της Pirelli απείχε… μίλια από τους αντίστοιχους των αντιπάλων του. Συμπεριλαμβανομένου και του νικητή στο Μπακού, Όσκαρ Πιάστρι.
Η διαφορά μεταξύ των δύο McLaren ξεπέρασε τα επτά δέκατα, με τον Νόρις να οδηγεί την MCL38 του πολύ πιο άνετα μέσα από τις συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης του σιρκουί της Σιγκαπούρης. Ο Λάντο ήταν ταχύτερος και στους τρεις τομείς της πίστας. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Ράσελ. Αλλά ο Βρετανός ήταν σχεδόν μισό δευτερόλεπτο αργότερος του Νόρις.
Από την άλλη η Ferrari που τα πήγε περίφημα χθες, έδειξε να χάνει έδαφος. Οι Λεκλέρ και Σάινθ ήταν στο 1-2 όσο όλοι δοκίμαζαν με την μέση γόμα. Ωστόσο δεν μπόρεσαν να μεταφέρουν την ταχύτητα αυτή και στις προσομοιώσεις qualifying.
Οι SF-24 δεν έφερναν εύκολα τα ελαστικά τους σε θερμοκρασίας λειτουργίας, πρόβλημα το οποίο αντιμετώπισαν και οι RB20. Βέβαια η συνολική εικόνα των Red Bull ήταν αρκετά καλύτερη σε σχέση με την χθεσινή.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι το βράδυ υπήρξε έντονη βροχόπτωση στην πίστα, πράγμα που επηρέασε την εξέλιξη της πρόσφυσης σήμερα. Ο μόνος που έδειξε, όμως, να μην επηρεάζεται από την λεπτομέρεια αυτή ήταν ο Νόρις.
Μπορεί ο ρυθμός αγώνας της Ferrari να είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικός. Ωστόσο ο Νόρις είναι το ξεκάθαρο φαβορί για την σημερινή pole. Και σε μία πίστα όπως αυτή της Marina Bay, η pole αξίζει σχεδόν όσο και η pole του Μονακό.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ