Ανέκαθεν η αυτοκινητοβιομηχανία ερευνούσε τρόπους για να αυξήσει την ασφάλεια, κυρίως μέσω ανεπτυγμένων τεχνολογιών. Η τελευταία σχετική καινοτομία που παρουσιάστηκε είναι πολύ ενδιαφέρουσα, καθώς αφορά ένα πλουσιότερο σε γραφικά και πιο γεμάτο σε όγκο Head-Up Display.

Στο επίκεντρο αυτής της τεχνολογίας βρίσκεται η Ford, η οποία στο πλαίσιο του Vehicle Display and Interface Conference, παρουσίασε σε πρωτότυπη μορφή ένα ολόγραμμα τεχνολογίας HoloFlekt (της Ceres Holographics) που μπορεί να ενσωματωθεί στο παρμπρίζ, συνθέτοντας ένα πλούσιο και ευκρινές Head-Up Display.



Τα πλεονεκτήματα μίας τέτοιας τεχνολογίας θα ήταν πολλά, αρχικά η ευκρίνεια των πληροφοριών και έπειτα το γεγονός πως θα βρίσκονταν στο οπτικό πεδίο του οδηγού, χωρίς να κοιτάζει το ταμπλό ή να χρειάζεται να πάρει τα μάτια του από τον δρόμο.

Σύμφωνα με την Janice Tardiff του τμήματος Materials and Manufacturing Research της Ford, η δουλειά της ομάδας της όσον αφορά αυτή τη νέα τεχνολογία έχει ολοκληρωθεί και το ολόγραμμα μπορεί να ενσωματωθεί απρόσκοπτα σε παρμπρίζ.

Επιπλέον, ανέφερε ότι έχουν ήδη πραγματοποιηθεί δοκιμές ως προς την ασφάλεια, την αντοχή και τη πόσο εύληπτο είναι το σύστημα.



Συνεπώς, το μόνο που αυτή τη στιγμή εμποδίζει τη μαζική παραγωγή αυτού του ολοκαίνουργιου Head-Up Display είναι η διαδικασία του να δουλέψει το τμήμα της Tardiff με τα τμήματα product management, ώστε να αποφασιστεί που θα χρησιμοποιηθεί πιλοτικά.

Θέμα χρόνου είναι βέβαια να βρεθεί μία λύση, κάτι που εμμέσως παραδέχθηκε ο CEO της Ceres Holographics, Andy Travers ο οποίος τόνισε πως η τεχνολογία του Head-Up Display έχει γίνει αποδεκτή από το κοινό, συνεπώς μία πρωτότυπη μορφή ενός τέτοιου ανεπτυγμένου συστήματος θα πρόσφερε μία διαφορετική και πολύ ασφαλέστερη εμπειρία.

Εφόσον το κόστος παραγωγής της συγκεκριμένης τεχνολογίας έχει ήδη κριθεί βιώσιμο για τη Ford, το μόνο που ουσιαστικά απομένει είναι η εταιρεία να αποφασίσει σε ποιο μοντέλο θα κάνει το ντεμπούτο του.

Οι πρώτοι υπολογισμοί της Ford μιλούν για επίσημη εμφάνιση του καινοτόμου συστήματος εντός των επόμενων δύο ετών. Ωστόσο, παραμένει εντελώς άγνωστο σε τι είδους μοντέλο θα το ενσωματώσει, αν και μπορούμε να υποθέσουμε ότι πιθανότατα θα το δούμε σε ένα EV.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ