«Έχουμε τα κατάλληλα αυτοκίνητα και τις κατάλληλες τεχνολογίες. Μας λείπουν προοπτικές και δυνητικοί πελάτες, πρέπει να προσεγγίσουμε πιθανούς πελάτες και να δώσουμε το σωστό μήνυμα για τη σωστή τοποθέτηση». Αυτά ήταν τα λόγια του Κάρλος Ταβάρες, CEO της Stellantis, ο οποίος προσπάθησε να εξηγήσει τους λόγους που η Maserati έπιασε… πάτο το πρώτο εξάμηνο του 2024.

Η Maserati δεν ξεκίνησε καλά την πορεία της το 2024 καθώς το πρώτο εξάμηνο κατάφερε να ταξινομήσεις μόλις 6.500 αυτοκίνητα. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το ίδιο διάστημα του 2023 η Maserati είχε πουλήσει 15.300 αυτοκίνητα, παραπάνω δηλαδή από διπλάσια σε σχέση με φέτος.



Ο ισχυρός άνδρας της Stellantis, Κάρλος Ταβάρες πιστεύει ότι η πτώση της Maserati οφείλεται στις λάθος στρατηγικές μάρκετινγκ. Το προϊόν είναι εξαιρετικό, μάλιστα έχει αναβαθμιστεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, άρα το πρόβλημα είναι ότι δεν έχει περάσει το σωστό μήνυμα στους πελάτες.



Η Maserati ελπίζει σε βελτίωση των πωλήσεων το δεύτερο εξάμηνο του 2024 συνεχίζοντας παράλληλα την ανανέωση της γκάμας της τόσο σε ηλεκτρικά μοντέλα όσο και σε παραδοσιακά βενζινοκίνητα.



Νωρίτερα φέτος είδαμε την καινούρια GranCabrio Folgore και το 2025 ετοιμάζεται η πολυαναμενόμενη MC20 Folgore, ενώ το 2027 η Maserati θα φέρει στο προσκήνιο ένα ηλεκτρικό SUV μαζί με την επίσης ηλεκτρικό Quattroporte.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ