Η Hyundai, εξέπληξε την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και τον Τύπο με τη δημιουργία του Ioniq 5 N. Η κορυφαία έκδοση του αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της έδειξε ότι ένα όχημα αυτής της τεχνολογίας κίνησης μπορεί να το προτιμήσουν και οι σκληροπυρηνικοί petrolheads.

Οι άνθρωποι της νοτιοκορεατικής εταιρείας το βελτίωσαν για να το κάνουν ακόμα πιο ενδιαφέρον. Όπως ανακοινώθηκε, οι αλλαγές έγιναν έπειτα από τις παρατηρήσεις που έκαναν οι πελάτες της.



Έτσι, το Ioniq 5 N έχει αναβαθμισμένο λογισμικό χάρη στο οποίο το σύστημα N Drift Optimizer διαθέτει πλέον 10 διαφορετικές επιλογές, για να βοηθά τον οδηγό να ντριφτάρει το όχημα αναλόγως της ικανότητάς του, αλλά και να μάθει καλύτερα τη διαδικασία, σταδιακά.

Σύμφωνα με τη Hyundai, το ανώτερο επίπεδο της διαβάθμισης του συστήματος ονομάζεται «Pro» και προτείνεται να ενεργοποιείται από τον οδηγό μόνο όταν αυτός βρεθεί σε πίστα.



Η ενεργοποίησή του μειώνει στο ελάχιστο την παρέμβαση του συστήματος VDC («Vehicle Dynamic Control») επιτρέποντάς του να διαγράφει διαρκώς εντυπωσιακή τροχιά, υπό μεγάλη γωνία.

Ακόμα μία βελτίωση αφορά στο σύστημα «N e-Shift» το οποίο προσομοιώνει τη λειτουργία αυτόματου κιβωτίου με δυνατότητα αλλαγής σχέσεων από τον οδηγό, με την αντίστοιχη αίσθηση σε ανάδραση και ήχο.



Τώρα, υπάρχει η δυνατότητα εικονικών αλλαγών και στο πρόγραμμα «Eco», ενώ -χάρη στο νέο λογισμικό- υπάρχει η δυνατότητα μνήμης «κατεβάσματος» ταχυτήτων, αλλά και «φρένο κινητήρα» όταν το αυτοκίνητο κινείται σε κατηφόρα με μεγάλη κλίση.

Επίσης, ο ήχος προετοιμασίας του συστήματος «N Launch Control» είναι πάντα ενεργός, ακόμα και όταν το «N Active Sound +» είναι απενεργοποιημένο.



Εκτός από αυτά, η Hyundai αναβάθμισε και το επίπεδο του βασικού εξοπλισμού του Ioniq 5 N με την προσθήκη προβολέων LED έξυπνης λειτουργίας, δυνατότητα παροχής ρεύματος σε ηλεκτρικές ή ηλεκτρονικές συσκευές, αυτόματου κλειδώματος κατά την απομάκρυνση του οδηγού από το όχημα, δόνηση στο τιμόνι σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας και πίσω παράθυρα ασφαλείας.

H εταιρεία δεν άλλαξε την απόδοση του μοντέλου. Κατά συνέπεια, οι δύο ηλεκτροκινητήρες του συνεχίζουν να έχουν μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 650 ίππους και μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή 770 Nm.



Το αναβαθμισμένο Ioniq 5 N έχει αρχίσει να πωλείται στην αγορά της Νότιας Κορέας και πιθανόν θα είναι σύντομα διαθέσιμο και σε άλλες ανά τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και η ευρωπαϊκή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ