Η DS Automobiles γιορτάζει τη 10η επέτειό της, έχοντας περάσει από διάφορα κύματα και ενίοτε πραγματικές φουρτούνες, κυρίως λόγω των… απειλών του Carlos Tavares, για «λουκέτο» στις μη κερδοφόρες μάρκες του ομίλου Stellantis.

Σ’ αυτή τη χρονική συγκυρία, η γαλλική μάρκα φαίνεται ότι αναζητά το δρόμο της ανάκαμψης στο μακρινό και ένδοξο παρελθόν. Ο Διευθυντής Σχεδιασμού Thierry Metroz επιβεβαίωσε την… επιστροφή στις ρίζες και ουσιαστικά την έναρξη της αντίστροφής μέτρησης για την αναβίωση του θρυλικού «βάτραχου» Citroen DS.

«Ο Διευθύνων Σύμβουλος Olivier François μας ωθεί να δημιουργήσουμε έναν μεγαλύτερο σύνδεσμο με την ιστορία μας, όσον αφορά την αφήγηση και τη σχεδίαση», καθώς «η ιστορία είναι αυτό που μας χωρίζει από το νέο κύμα κινεζικών αυτοκινήτων». που δεν έχουν «καμία συναισθηματική σχέση».

Ενδιαφέρουσα είναι και η προσέγγιση του Metroz, σύμφωνα με την οποία η DS φιλοδοξεί να γίνει ο «Louis Vuitton της αυτοκινητοβιομηχανίας». Με έμφαση στην πολυτέλεια και στη φινέτσα, γεγονός που σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού της μάρκας, σηματοδοτεί και μια ακόμα πολύ σοβαρή αλλαγή στρατηγικής. Η DS εγκαταλείπει τη λογική των SUV!

«Δεν υπάρχει έλλειψη από αυτά στην ομάδα» και «ένα SUV δεν είναι η καλύτερη έκφραση για τη γαλλική πολυτέλεια», κατέληξε ο Metroz.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ