Η Citroen «καλωσορίζει» και επίσημα στη χώρα μας το νέο C3, το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά.
Με κάθε νέα γενιά του ευρωπαϊκού best-seller της, η Citroen ταράζει τα νερά της αγοράς, προσφέροντας ένα καινοτόμο μοντέλο, διατηρώντας τα γνώριμα ποιοτικά χαρακτηριστικά της μάρκας, μεταξύ των οποίων τη μοναδική σχεδίαση, την απαράμιλλη άνεση και τον πλούσιο εξοπλισμό. Η δε ελκυστική τιμολογιακή πολιτική κάνει το νέο C3 εξαιρετικά δημοφιλές σε ένα ευρύ κοινό απαντώντας στις εξατομικευμένες ανάγκες των καταναλωτών.
1,2 TURBO 100 HP
Ως μία εισαγωγική επιλογή, το C3 προσφέρεται με τον νέας γενιάς βενζινοκινητήρα 1,2 Turbo με ισχύ 100 ίππων, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Πλήρως επανασχεδιασμένος για επιδόσεις και αξιοπιστία, ο κινητήρας αυτός πλέον εξοπλίζεται με αλυσίδα χρονισμού. Στον μεικτό κύκλο κατά WLTP, η έκδοση αυτή αναμένεται να πιστοποιηθεί στα 126 έως 128 γρ. CO2/χλμ.
48V HYBRID
Μαζί με την βενζινοκίνητη 1.2 Turbo 100 hp έκδοση, το νέο Citroen C3 προσφέρεται για πρώτη φορά με υβριδικό κινητήριο σύστημα χάρη στην ευελιξία και την προσαρμοστικότητα της SmartCar πλατφόρμας.
Η ήπια υβριδική έκδοση αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση καθώς επιτρέπει έως και 50% αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης εντός των αστικών κέντρων.
Βασισμένη στην Hybrid 48V τεχνολογία, αποτελείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48V η οποία επαναφορτίζεται κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων φάσεων οδήγησης, ένα τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 100 ίππων (74 kW) νέας γενιάς σχεδιασμένο ειδικά για να συνδυάζεται με αυτό το υβριδικό σύστημα καθώς και με ένα νέο εξηλεκτρισμένο κιβώτιο ë-DCS6 διπλού συμπλέκτη, με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα ë-Motor 21 kW, που παράγεται στη Γαλλία.
Απλό και ομαλό στη χρήση του, το Hybrid 100 προσφέρει ευχαρίστηση και ευελιξία με ροπή 205 Nm (55 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα) ενώ την ίδια στιγμή μειώνει τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση σχεδόν κατά 10% σε σύγκριση με μία αντίστοιχη βενζινοκίνητη έκδοση. Κατά τον μεικτό κύκλο WLTP, αυτή η έκδοση αναμένεται να πιστοποιηθεί στα 117 γρ. CO2/χλμ. Κατά την επιτάχυνση, ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρει επιπλέον ισχύ 9 kW (περίπου 12 ίπποι), εξασφαλίζοντας συνεχώς ένα υψηλό επίπεδο άνεσης ενώ την ίδια στιγμή εγγυάται δυναμική επιτάχυνση.
BEV 320 113 HP
Το νέο e-C3 αποτελεί σημείο αναφοράς σ’ αυτό που ζητούσε εδώ και πολλά χρόνια το αγοραστικό κοινό. Ένα αξιόπιστο, μοντέρνο και κυρίως προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Για πρώτη φορά στον όμιλο Stellantis, η οικονομική και σχεδιασμένη αποκλειστικά για ηλεκτρικά (BEV), πλατφόρμα χρησιμοποιεί μια μπαταρία 44 kWh LFP (Lithium Ferro Phosphate) για να προσφέρει έως και 326 χιλιόμετρα αυτονομία σε συνδυασμένο κύκλο βάσει WLTP, ενώ η δυνατότητα ταχείας φόρτισης με συνεχές ρεύμα (DC) 100kW, επιτυγχάνει επαναφόρτιση από το 20 έως το 80% της χωρητικότητας σε μόλις 26 λεπτά.
Η στάνταρ επαναφόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC), από 20% έως 80%, διαρκεί περίπου 4 ώρες & 20λ. με ισχύ 7kW ή 2 ώρες & 52λ. εφόσον διατίθεται φορτιστής ισχύος 11 kW. Η πρόσβαση τόσο στις οικιακές όσο και στις δημόσιες εγκαταστάσεις φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος, είναι εύκολη χρησιμοποιώντας το καλώδιο Mode3 που παρέχεται στο στάνταρ εξοπλισμό, και είναι ιδανικό για συχνή επαναφόρτιση στο σπίτι με τη χρήση wallbox, καθώς και σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης. Το καλώδιο μπορεί να φορτίσει είτε με μονοφασική παροχή 7,4kW είτε με τριφασικό wallbox 11kW.
Με τον κινητήρα των 83kW (113 hp) και το πλήρως αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που επιταχύνει το αυτοκίνητο από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 10 περίπου δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα των 135 χλμ./ώρα, το νέο e-C3 προσφέρει υπεραρκετή ισχύ και απόδοση, για την καθημερινή οδήγηση και την κυκλοφορία, ιδιαίτερα σε αστικά και περιαστιακά περιβάλλοντα.
Τεχνολογίες για ξένοιαστη οδήγηση
Το νέο Citroen C3, πέραν της ευελιξίας, αλλά και των άνετων χώρων, για τα δεδομένα της κατηγορίας του, είναι τεχνολογικά προηγμένο και προσφέρει όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας:
• Active Safety Brake, ένα σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης το οποίο λειτουργεί από 5 έως 135 χλμ./ώρα τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα, το οποίο συμβάλει στον περιορισμό τραυματισμών των επιβαινόντων αλλά και των πεζών και των δικυκλιστών.
• Active Lane Departure Warning, ένα σύστημα που βοηθά τον οδηγό να τοποθετήσει το αυτοκίνητο σωστά ανάμεσα στα διαγραμμισμένα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας, με το να προσφέρει διορθώσεις στο τιμόνι όταν το αυτοκίνητο παρεκκλίνει της πορείας του, ή με το να ειδοποιεί τον οδηγό αν υπάρχει μία χαμηλής ταχύτητας ολίσθηση.
• Speed Sign Recognition, σύστημα αναγνώρισης των σημάτων κυκλοφορίας που διαβάζει τα όρια ταχύτητας και τα προβάλει στο Citroën Head Up Display, παρέχοντας στον οδηγό την ανάλογη πληροφόρηση.
• Ηλεκτρικό χειρόφρενο, το οποίο εφαρμόζεται αυτόματα με το που θα σβήσει ο κινητήρας και βγαίνει εκτός λειτουργίας επίσης αυτόματα, όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού. (Διαθέσιμο στην έκδοση Hybrid 100 και στο ё-C3).
• Hill Start Assist ή υποβοήθηση κατά την εκκίνηση σε ανηφόρα, διατηρεί το όχημα στάσιμο για μερικά δευτερόλεπτα σε επιφάνειες με κλίση μεγαλύτερη από 3%, βοηθώντας τον οδηγό να αποφύγει οποιαδήποτε ακούσια κίνηση.
• Η αυτόματη εναλλαγή φώτων ανάμεσα στην μεσαία και την μεγάλη σκάλα, πραγματοποιείται μέσω μίας κάμερας τοποθετημένη στο παρμπρίζ ώστε να εναλλάσσει τη λειτουργία των φώτων ανάμεσα στη μεσαία και τη μεγάλη σκάλα, όταν ανιχνεύεται αντίθετα ερχόμενο όχημα, προκειμένου να παρέχει ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια.
Διαθεσιμότητα και τιμές
Το νέο C3 είναι διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις. Με θερμικό ή ηλεκτρικό κινητήρα αναμένεται στην Ελλάδα στο τέλος του έτους (Νοέμβριος/Δεκέμβριος) ενώ η έναρξη παραγωγής του ήπιου υβριδικού, ξεκινάει τον Φεβρουάριο 2025. Οι τιμές για το γαλλικό μοντέλο διαμορφώνονται ως εξής:
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ