H KTM θέλει να αφήσει πίσω της το δύσκολο 2024 και κοιτάζει ήδη μπροστά στην επόμενη γενιά μοντέλων της. Με αρχή την 8η Οκτωβρίου η αυστριακή εταιρεία ξεκινάει την αντεπίθεσή της παρουσιάζοντας σταδιακά και μέχρι την EICMA 2024 στις 5 Νοεμβρίου καινούριες μοτοσικλέτα και καινούριες τεχνολογίες.

Η αρχή γίνεται με την επίσημη παρουσίαση του νέου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων της μάρκας. Το Automated Manual Transmission της KTM είναι ένα καινούριο κιβώτιο το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αλλάξει σχέσεις είχε χειροκίνητα μέσω διακοπτών στο τιμόνι, είτε αυτόματα αφήνοντας τη μοτοσικλέτα να κάνει τη δουλειά για εκείνον.



Το σύστημα αναμένεται να τοποθετηθεί πρώτα στην καινούρια KTM 1390 Super Adventure S EVO. Μια που αναφερθήκαμε στην επερχόμενη ναυαρχίδα της KTM να αναφέρουμε ότι θα παρουσιαστεί επίσημα στις 22 και 24 Οκτωβρίου. Στις 22 θα παρουσιαστεί η έκδοση Evo που θα είναι εξοπλισμένη με όλα τα καινοτόμα συστήματα της εταιρείας, το αυτόματο κιβώτιο AMT και τον καινούριο κινητήρα V2 με απόδοση που υπολογίζεται κοντά στους 170 ίππους.

Δύο μέρες αργότερα θα δούμε και την βασική έκδοση KTM 1390 Super Adventure S, η οποία θα έρθει επίσης με νέες τεχνολογίες. Λίγες ημέρες νωρίτερα η KTM θα παρουσιάσει τη νέα παιδική σειρά ηλεκτρικών motocross SX-E όπως και το νέο ηλεκτρικό Freeride. Τέλος, στην EICMA θα αποκαλυφθεί η καινούρια KTM 1390 Super Duke GT με σύστημα ραντάρ, ίσως και το νέο αυτόματο κιβώτιο AMT.



Εκτός από τις μοτοσικλέτες και τις τεχνολογίες, η KTM θα παρουσιάσει στις 10 Οκτωβρίου μια νέα επαναστατική TFT οθόνη 8,8 ιντσών που θα τοποθετηθεί στην γκάμα των Duke και στη νέα 1390 Super Duke GT. Η νέα οθόνη συνδυάζει όλες τις βασικές πληροφορίες για τη μοτοσικλέτα και τις διαδραστικές δυνατότητες σε ένα απρόσκοπτο σύστημα. Στο τέλος Οκτωβρίου θα δούμε και την έκδοση KTM 990 Duke R.



Αυτή η ενσωμάτωση εστιάζει στη βελτίωση της εμπειρίας του αναβάτη. Η οθόνη TFT 8.8 ιντσών του 2025 περιέχει νέα ηλεκτρονικά, χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας (χάρη σε μια νέα μονάδα συνδεσιμότητας) και δυνατότητες προσαρμογής γύρω από μια επανασχεδιασμένη διάταξη τιμονιού με κύβο διακόπτη.

Όλα τα παραπάνω θα τα δούμε στην EICMA 2024 στο Μιλάνο, με τον Οκτώβριο να αναμένεται καυτός.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ