Ενσωματώνοντας κορυφαία τεχνολογία, προηγμένο ηλεκτροκίνητο σύστημα, τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Ford στα EV και με την παραγωγή του να λαμβάνει χώρα στην Κολωνία της Γερμανίας, το ολοκαίνουργιο Explorer αποτελεί ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για την μάρκα.
Σχεδιαστικά, το νέο Explorer χαρακτηρίζεται από την κάθετη μάσκα με τον προεξέχων προφυλακτήρα, τους ιδιαίτερης σχεδίασης LED προβολείς, ενώ στο πλάι οι μεγάλοι θόλοι, τα μαρσπιέ και το σχήμα της πίσω κολώνας δίνουν μία αρμονία στο σύνολο.
Η αεροτομή στο χείλος της οροφής σε συνδυασμό με τα κάθετα LED φωτιστικά σώματα στις άκρες και τη μαύρη μπάρα που τα ενώνει, ορίζουν το πίσω μέρος, ολοκληρώνοντας ένα δυναμικό και επίκαιρο για το ευρωπαϊκό κοινό SUV.
Οι διαστάσεις του το καθιστούν ένα μεσαίο SUV, θέτοντάς το στην «καρδιά» της πολύ ανταγωνιστικής και δημοφιλούς κατηγορίας.
Καθώς τονίζει το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ δύο διαφορετικών αυτοκινητικών κόσμων, των Αμερικανών και των Γερμανών, το νέο Explorer έχει στη βάση του την πλατφόρμα MEB του VW Group.
Η οποία στην προκειμένη περίπτωση φιλοξενεί ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο σύστημα που διατίθεται τόσο σε πισωκίνητη έκδοση, όσο και τετρακίνητη, με τα επίπεδα εξοπλισμού του μοντέλου να χωρίζονται στα Style και Premium.
Στην αρχική έκδοση, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 286 ίππους, ενώ στην τετρακίνητη η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 340 ίππους. Η καλύτερη επίδοση στο 0-100 χλμ./ ώρα έρχεται από τη δεύτερη, που ολοκληρώνει τη διαδικασία σε μόλις 5,3 δευτερόλεπτα.
Οι μπαταρίες στη γκάμα είναι δύο, με χωρητικότητα 77 και 79 kWh και εξασφαλίζουν αυτονομία 600 χιλιομέτρων στην πισωκίνητη έκδοση και 566 στην τετρακίνητη, αντίστοιχα.
Ως προς τη φόρτιση, η πλήρωση του 10-80% της μπαταρίας διαρκεί περίπου 26 λεπτά σε ταχυφορτιστή (DC), με μέγιστη ισχύ έως 185 kW, μιλώντας για την τετρακίνητη έκδοση.
Η τεχνολογία είναι ένα από τα κύρια ατού του νέου Explorer, αφού έρχεται με το πιο εξελιγμένο σύστημα infotainment της Ford, το οποίο συνδυάζεται με μεγάλη οθόνη αφής SYNC Move 2, με διάμετρο 14,6 ίντσες. Την ίδια ώρα, ο οδηγός έχει μπροστά του μία έγχρωμη οθόνη 5,0 ιντσών.
Το τεχνολογικό πακέτο ολοκληρώνεται από πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν πέντε κάμερες, τρία ραντάρ και 12 αισθητήρες υπερήχων.
Σχετικά με την εργονομία, το πορτμπαγκάζ έχει 470 λίτρα χωρητικότητας, ενώ η «MegaConsole» της Ford διασφαλίζει άλλα 17 λίτρα, χωρώντας μέχρι και laptop με οθόνη 15 ιντσών.
Το καινούργιο Ford Explorer θα βρίσκεται τις επόμενες ημέρες στο Metropolitan Expo, στο περιθώριο της AUTO ATHINA 2024, όπου μπορεί κάθε ενδιαφερόμενος να το γνωρίσει αναλυτικά, μαθαίνοντας ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ