Ανέκαθεν η καρδιά της Peugeot Motocycles χτυπούσε στη μικρή κατηγορία των 125 κ.εκ. Τα μοντέλα που την έκαναν διάσημη στο πέρασμα του χρόνου ανήκαν σε αυτήν την κατηγορία και η γαλλική μάρκα είχε πάντα μια ιδιαίτερη αγάπη προς τα δίκυκλα αστικής μετακίνησης.

Η επανεκκίνηση της Peugeot Motocycles το 2023 δεν θα μπορούσε να μην συμπεριλάβει μοντέλα αυτής της κατηγορίας με πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα το αναγεννημένο Tweet.

Το μικρό scooter έχει μεγάλη ιστορία στην γκάμα της Peugeot Motocycles και για τη νέα χρονιά έχει αποκτήσει έναν άκρως ελκυστικό και συνάμα πρακτικό χαρακτήρα ο οποίος σίγουρα θα απασχολήσει μεγάλο μέρος του κοινού που θέλει να λύσει το πρόβλημα αστικής μετακίνησης με στυλ.

Vintage αισθητική, μοναδικός σχεδιασμός

Από όποια πλευρά κι αν κοιτάξεις το νέο Tweet 125 είναι αδύνατο να μην τη συνδέσεις με την παριζιάνικη φινέτσα και τις λεπτομέρειες που έρχονται από τον κόσμο του αυτοκινήτου. Στο εμπρός μέρος ο προβολέας έχει μια vintage αισθητική σε πολύγωνο σχήμα, ενώ στη μάσκα αυτό που ξεχωρίζει είναι τα DRL φώτα με τις χαρακτηριστικές τρεις «νυχιές» της Peugeot στα αυτοκίνητα.

Το ίδιο ξεχωριστή είναι και η ουρά με τα διαφανή τριγωνικά ενσωματωμένα φλας να είναι με διαφορά ότι πιο ιδιαίτερο έχουμε δει τα τελευταία χρόνια σε scooter. Την εκλεπτυσμένη αισθητική του Tweet συμπληρώνουν οι σπορ ζάντες με τη διχρωμία ασημί/μαύρου, ενώ συνολικά το φινίρισμα είναι υψηλού επιπέδου αναδεικνύοντας την πολυτέλεια που έχει φέρει η Peugeot Motocycles στη νέα γενιά scooters της.

Ο εξοπλισμός του νέου Tweet 125 είναι σε πολύ καλό επίπεδο διαθέτοντας LED φώτα, σχάρα αποσκευών USB θύρα φόρτισης και μεγάλη ψηφιακή οθόνη πληροφοριών με χειρισμό από το τιμόνι. Το επίπεδο πάτωμα είναι στα πολύ μεγάλα συν του scooter, ενώ και ο αποθηκευτικός χώρος είναι ικανοποιητικός φιλοξενώντας ένα jet κράνος ή ένα μικρό full face κράνος.

Ορεξάτος κινητήρας

Ο κινητήρας του Peugeot Tweet 125 είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος 125 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 11,5 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 10,3 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου CVT, ενώ την τροφοδοσία έχει αναλάβει σύγχρονος ηλεκτρονικός ψεκασμός.

Ίσως το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο του μηχανικού συνόλου είναι η σπιρτόζικη λειτουργία στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Στο πρώτο άνοιγμα του γκαζιού η επιτάχυνση από το 0-20 χλμ./ώρα είναι κάπως διστακτική, ωστόσο από τα 20-70 χλμ./ώρα το scooter επιταχύνει μεστά και αποτελεσματικά. Το ταχύμετρο ανεβαίνει γρήγορα μέχρι τα 70 χλμ./ώρα και συνεχίζει ικανοποιητικά μέχρι την τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 100 χλμ./ώρα.

Ο ψεκασμός από την άλλη είναι βελούδινος παρέχοντας γραμμικότητα και κυρίως οικονομία στο καύσιμο. Η κατανάλωση, στη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 2,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα κάτι που σημαίνει ότι με το σχετικά μικρό ρεζερβουάρ των 5,5 λίτρων μπορείς να διανύσεις πάνω από 200 χιλιόμετρα.

Άνεση, ασφάλεια, ευελιξία

Στα ήδη πολύ καλά στοιχεία του νέου Peugeot Tweet 125 έρχεται να προστεθεί και η ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά. Το γαλλικό scooter είναι εξοπλισμένο με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση προφόρτισης τα οποία συνεργάζονται με ατσάλινο πλαίσιο και τροχούς 16 ιντσών εμπρός και πίσω. Τα φρένα αποτελούνται από δίσκους 226 χιλ. εμπρός και πίσω με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS.

Η ευελιξία είναι το σημείο που θα εντυπωσιάσει τον αναβάτη περισσότερο όταν ξεκινήσει να κινείται. Το Tweet 125 αλλάζει κατεύθυνση ακαριαία, ενώ παραμένει σταθερό και προβλέψιμο στις αντιδράσεις του. Τα μόλις 121 κιλά του βοηθούν στο να έχει ανάλαφρη αίσθηση, ενώ και το χαμηλό ύψος σέλας στα 790 χιλ. αυξάνουν την αυτοπεποίθηση του αναβάτη. Γενικά το νέο Tweet 125 σου δίνει την αίσθηση ότι μπορείς να ακολουθήσει όποια εντολή του δώσεις εμπνέοντας εμπιστοσύνη με το καλό του κράτημα και τα αποτελεσματικά φρένα.

Στις στροφές το scooter είναι πάντα πρόθυμο να στρίψει σβέλτα έχοντας καλή συνοχή μεταξύ των δύο άκρων. Είναι εύκολο, ευέλικτο και ασφαλές scooter για απροβλημάτιστη καθημερινή χρήση.

Το αγκάθι

Το Peugeot Tweet 125 είναι μια από τις καλύτερες και πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία που δύσκολα θα βρεις κάποιο ψεγάδι. Εκείνο που ίσως θα ήθελα ήταν ένας λίγο – ελάχιστα – μεγαλύτερος χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα για να χωράει ένα large full face κράνος.

Με αγάπη από το Μοντρέ

Κομψό και ιδιαίτερο σχεδιαστικά, με ροπάτο κινητήρα, εξαιρετική ευελιξία στο δρόμο και καλό επίπεδο εξοπλισμού, το καινούριο Tweet 125 της Peugeot Motocycles εύκολα θα αγαπηθεί και ακόμα πιο εύκολα θα γίνει η ιδανική λύση στη ζούγκλα της πόλης. Μια ποιοτική και όμορφη πρόταση αστικής μετακίνησης που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα και σίγουρα δίνει έναν άλλο αέρα στους δρόμους της πόλης.

Όλα τα στοιχεία του Peugeot Tweet 125 ΕΔΩ.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά – Peugeot Tweet 125
Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος
Κυβισμός: 125cc
Ισχύς: 11,5 PS / 8.500 rpm
Ροπή: 10,2 Nm / 6.500 rpm
Τροφοδοσία: Ηλ. ψεκασμός
Κιβώτιο: Αυτόματο CVT
Μεικτή κατανάλωση δοκιμής: 2,6 L/100 km
Ρεζερβουάρ: 5,5 L
Τροχοί: 16 ιντσών εμπρός και πίσω
Βάρος: 121 kg
Τιμή: 2.700 ευρώ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ