Τα αυτοκίνητα της Caterham μπορεί κανείς να τα αναγνωρίσει από χιλιόμετρα μακριά. Έχουν ένα δικό τους vintage στυλ που προέρχεται από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1950, με επιμηκυμένο εμπρός μέρος, χωρίς πόρτες καμπίνα ανοιχτή και πολύ διασκεδαστική οδηγική συμπεριφορά.

Αυτό ωστόσο αναμένεται να αλλάξει καθώς η Caterham εδώ και καιρό δουλεύει πάνω σε ένα εντελώς καινούριο ηλεκτρικό supercar, το Project V. Δεν θα έχει τη μορφή των κλασικών σπορ αυτοκινήτων της εταιρείας, αλλά θα ακολουθεί την πεπατημένη των supercars με αεροδυναμικό σχήμα.



Όσο για το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, η Caterham αποφάσισε να συνεργαστεί με την Yamaha. Οι Ιάπωνες έχουν ήδη ξεκινήσει να εξελίσσουν ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης το οποίο υπόσχονται να είναι ελαφρύ και μικρό σε διαστάσεις.

Δεν είναι η πρώτη φορά πάντως που η Yamaha προμηθεύει αυτοκίνητα με ηλεκτροκινητήρες. Το είχε κάνει το 2022 στο πρωτότυπο Subaru STI E-RA με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα και απόδοση 272 ίππους. Κάτι αντίστοιχο εικάζουμε ότι θα γίνει με το Caterham Project V με τις επιδόσεις να είναι για τα 0-100 χλμ./ώρα στα 4,5 δευτερόλεπτα.



Η μπαταρία δεν θα είναι μεγαλύτερη από 55 kWh λιθίου και θα υποστηρίζει φόρτιση 150 kW σε DC φορτιστές, ενώ η αυτονομία θα είναι κοντά στα 400 χιλιόμετρα. Το νέο αυτό ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο αναμένεται να είναι έτοιμο μετά το 2026. Για να επιτευχθεί αυτό η Caterham αποφάσισε να μεταφέρει την παραγωγή του αυτοκινήτου στην πόλη Ναγκόγια της Ιαπωνίας αντί για το Ντάρτφορντ της Αγγλίας.



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ