Ο αμερικανικός οργανισμός είχε καταθέσει φάκελο για την συμμετοχή του στο πρωτάθλημα από το 2025 και μετά. Μάλιστα είχε εξασφαλίσει και την στήριξη της Cadillac στον τομέα των PU.

Ωστόσο το project -παρά το ότι εγκρίθηκε από την FIA- κόλλησε στο ζήτημα των εμπορικών δικαιωμάτων. Οι δέκα ομάδες του πρωταθλήματος αλλά και η Liberty Media αντιτάχθηκαν στην είσοδο της Andretti φοβούμενες ότι τα μερίδιά τους από τα έσοδα της F1 θα μειώνονταν.



Έτσι, η Andretti, παρά τις τεράστιες επενδύσεις που είχε ήδη κάνει, ήταν αναγκασμένη να περιμένει μήπως το… Piranha Club άλλαζε άποψη κάποια στιγμή. Πράγμα το οποίο και φυσικά δεν έγινε ποτέ.

Τώρα, με την αποχώρηση του Μάικλ από την καθημερινή διεύθυνση της Andretti Global, το μέλλον των Αμερικανών στην F1 φαντάζει από δυσοίωνο έως ανύπαρκτο. Ο Μάικλ Αντρέτι θα παραμείνει στον οργανισμό σε θέση συμβούλου. Τον ρόλο του επικεφαλής αναλαμβάνει ο Νταν Τάουρις.

Κοντόφθαλμη προσέγγιση

Ο Αντρέτι στην ανακοίνωσή του ξεκαθαρίζει ότι οι λόγοι που τον οδήγησαν στην απόφαση αυτή ήταν καθαρά προσωπικοί. Ο πολλαπλός πρωταθλητής (ως οδηγός αλλά και ως team manager) της κατηγορίας IndyCar αποκάλυψε ότι θέλει να κάνει ένα διάλειμμα από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στην οικογένειά του.



Η Andretti έχει μία πολύ επιτυχημένη πορεία δεκαετιών στις κορυφαίες κατηγορίες μονοθέσιων και σπορ πρωτοτύπων των ΗΠΑ. Πρόσφατα μπήκε και στην Formula E, ενώ παλαιότερα έχει συμμετάσχει (ή συμμετέχει ακόμη) σε κατηγορίες Rallycross και αυτοκινήτων τουρισμού. Έχει κατακτήσει 6 φορές τα περίφημα 500 μίλια της Ιντιανάπολις.



Για τους Αντρέτι μία πιθανή συμμετοχή τους στην F1 θα συνιστούσε την απόλυτη πρόκληση. Ωστόσο οι προσπάθειές τους βρήκαν… τοίχο στην κοντόφθαλμη προσέγγιση των ιθυνόντων του σπορ. Και με τον Μάικλ Αντρέτι να περνάει σε δευτερεύοντα ρόλο εντός του οργανισμού, μία πιθανή αναβίωση του προγράμματος για την F1, φαντάζει μάλλον απίθανη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ