Η Stellantis επιβεβαίωσε ότι ο διευθύνων σύμβουλος Κάρλος Ταβάρες, θα αποσυρθεί με τη λήξη του συμβολαίου του, στις αρχές του 2026.

Παράλληλα, ανακοίνωσε σημαντικές αλλαγές στα ανώτερα διοικητικά στελέχη, καθώς αγωνίζεται να ανατρέψει τις καθυστερημένες δραστηριότητές της στη Βόρεια Αμερική, όπου εντοπίζονται και τα σημαντικότερα εμπορικά προβλήματα.

Η επιβεβαίωση των σχεδίων αποχώρησης του Ταβάρες έρχεται εβδομάδες αφότου η Stellantis ανέφερε ότι αναζητούσε το διάδοχό του, αν και εκείνη την εποχή ισχυριζόταν ότι ήταν πιθανό να παραμείνει και μετά τη λήξη του συμβολαίου του.

Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει τώρα να ορίσει τον διάδοχό του μέχρι το τέλος του 2025. Στο πλαίσιο της ανανέωσης η Stellantis ανακοίνωσε ότι ο Ζαν-Φιλίπ Ιμπαράτο διορίζεται επικεφαλής επιχειρησιακός διευθυντής για την Ευρώπη, εκτός από τον ρόλο του ως CEO του τμήματος Pro One LCV.



Ο Σάντο Φιτσίλι θα ηγηθεί της Alfa Romeo και της Maserati. Αντικαθιστά την Ιμπαράτο ως Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo και τον Νταβίντε Γκράσο ως CEO της Maserati. O όμιλος δεν έχει ανακοινώσει ακόμα το επόμενο πόστο του Γκράσο.

Η εταιρεία διόρισε επίσης τον Νταγκ Όστερμαν, τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο λειτουργίας του τμήματός της στην Κίνα, ως επικεφαλής των οικονομικών της, αντικαθιστώντας την Νάταλι Νάιτ, η οποία αποχωρεί.

Ο Αντόνιο Φιλόζα είναι ο νέος επικεφαλής στη Βόρεια Αμερική εκτός από τον ρόλο του ως Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας Jeep, διαδεχόμενος τον Κάρλος Ζαρλένγκα, του οποίου ο μελλοντικός ρόλος δεν έχει ανακοινωθεί.

Η Stellantis στοχεύει το 100% των ευρωπαϊκών πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων να είναι ηλεκτρικά έως το 2030 και  ομοίως το 50% των επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών στις ΗΠΑ. Η εταιρεία σχεδιάζει να προσφέρει 75 ηλεκτρικά μοντέλα παγκοσμίως σε αυτό το χρονικό πλαίσιο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ