Παρόλο που η 911 είναι μία ιστορία από μόνη της στα «βιβλία» της Porsche, η αγωνιστική Type 954 είναι μία από τις πιο σκληροπυρηνικές εκδοχές του θρυλικού μοντέλου με ιστορία σε αγώνες ράλι.

Τώρα, αυτή η 911 SC-RS Gruppe B του 1984 που είναι και η τελευταία από τις μόλις 21 μονάδες που βγήκαν από το εργοστάσιο της Στουτγκάρδης, πωλείται μέσω του οίκου δημοπρασιών Broad Arrow.



Το παρατσούκλι της ήταν «Evolutionsserie» και κατασκευάστηκε για αγωνιστική χρήση. Ωστόσο, κυκλοφορεί νόμιμα και στο δημόσιο οδικό δίκτυο, γεγονός που την κάνει ακόμα πιο θελκτική.

Η συγκεκριμένη αγωνιζόταν στο World Rally Group B. Το αμάξωμά της προέρχεται από την 911 Turbo, με τις πόρτες, τα φτερά και το καπό να είναι από ελαφρύ αλουμίνιο.

Στο εσωτερικό, τα Lolipop μπάκετ καθίσματα προέρχονται από την αγωνιστική 935, ενώ τα φρένα είναι της θρυλικής 917.

Όλα απαραίτητα στον εξοπλισμό, για να υποστηρίξουν τους 273 ίππους, οι οποίοι προέρχονται από έναν 3λιτρο επίπεδο εξακύλινδρο. Μεγάλη ισχύς, αν αναλογιστεί κανείς τα μόλις 980 κιλά απόβαρου της 911 SC/RS.

Να τονιστεί, ότι η συγκεκριμένη είναι η τελευταία SC RS που κατασκευάστηκε και έτρεξε στο ράλι Tour de Course το 1984, στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC), τερματίζοντας 14η.

Η Broad Arrow που έβγαλε σε δημοπρασία την μοναδική αυτή Porsche τόνισε ότι η προέλευσή της και το γεγονός ότι κυκλοφορεί νόμιμα στο δημόσιο οδικό δίκτυο, την κάνει ένα ιδανικό αυτοκίνητο για όποιον μπορούσε να την αγοράσει.

Και αυτό, διότι η τιμή της ξεπερνάει το εντυπωσιακό ποσό των 2 εκατομμυρίων ευρώ! Και για αυτόν που μπορεί να το υποστηρίξει, σίγουρα αξίζει να έχει ένα αγωνιστικό rally στο γκαράζ του, ειδικά εφόσον επιτρέπεται να κάνει την καθημερινή του βόλτα με αυτό ελεύθερα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ