Το νέο A7 (τόσο το sedan, όσο και το Avant, για το οποίο έχουν ήδη πάρει μια πρόγευση) αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2025, για να αρχίσει την εμπορική του πορεία το αμέσως επόμενο έτος και θα προαναγγέλλει μια νέα στρατηγική ονοματολογίας από την Audi, με μονό αριθμό ονομασίας για τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ζυγό αριθμό για τα ηλεκτρικά.

Η ονομασία A6 θα χρησιμοποιείται, πλέον, για ένα ηλεκτρικό μοντέλο E-tron, που βασίζεται στην πλατφόρμα PPE της Audi και αναμένεται να κυκλοφορήσει το επόμενο έτος.

Ενώ οι λεπτομέρειες σχετικά με τη σειρά κινητήρων παραμένουν αδιευκρίνιστες, το σίγουρο είναι ότι θα έχει κάποια μορφή υβριδικών συστημάτων.

Αξιοποιώντας την πλατφόρμα MLB του Volkswagen Group, η πίσω δομή του A7 Avant θα υποστεί τροποποίηση για να φιλοξενήσει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh για την έκδοση PHEV, προσφέροντας μια αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία περίπου 100 χιλιομέτρων.

Οι εκδόσεις επιδόσεων αναμένονται μετά το λανσάρισμα, οι οποίες διακρίνονται από πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, φαρδύτερους αεραγωγούς και εξατμίσεις, μαζί με σημαντικές βελτιώσεις ισχύος, που τις διαφοροποιούν από το στάνταρ A7.

Από τις πληροφορίες που έχουν προκύψει έως τώρα, καθώς το μοντέλο βρίσκεται στο στάδιο των δοκιμών εξέλιξης, το A7 θα έχει τα χαρακτηριστικά sportback, με αρκετά ελκυστική σχεδίαση, παρά το γεγονός ότι παραδοσιακά απευθυνόταν σε πιο συντηρητικό κοινό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ