Το μεσημέρι της 14ης του Οκτώβρη, κατά την πρεμιέρα της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού, μία καινούργια κινεζική μάρκα συστήθηκε στο ευρύ κοινό, πραγματοποιώντας επίσημη συνέντευξη Τύπου.
Η παρουσίαση αυτή σηματοδότησε την ολοκλήρωση του εγχειρήματος «Eurasian Tour with AITO», μία προσπάθεια που ξεκίνησε στις 2 Σεπτεμβρίου, με ένα κονβόι αυτοκινήτων να ξεκινάει το τουρ από το Super Factory της εταιρείας στο Chongqing της Κίνας.
Το κονβόι κατέφτασε στο Παρίσι στις 9 Οκτωβρίου, συμπληρώνοντας 38 ημέρες οδήγησης και διανύοντας περίπου 15.000 χιλιόμετρα διαδρομών.
Η Aito αναφέρει ότι 8.800 από αυτά τα χιλιόμετρα καλύφθηκαν αποκλειστικά με το αυτόνομο σύστημα οδήγησης που διαθέτουν τα SUV της.
Τα οποία τώρα κάνουν ευρωπαϊκό ντεμπούτο, με την αποκάλυψή τους στο ευρύ κοινό να γίνεται στη Διεθνή Έκθεση της Πόλης του Φωτός. Να τονίσουμε, ότι η Aito κατασκευάζει αποκλειστικά NEV.
Ο λόγος για τα Aito 9, Aito 7 και Aito 5, τα οποία η μάρκα έφερε στο Παρίσι, ώστε να αναδείξει τις κορυφαίες κατά εκείνη τεχνολογικές δυνατότητες και την πολυτέλεια που φέρουν τα μοντέλα της.
Ξεκινώντας από το Aito 9, πρόκειται για τη ναυαρχίδα της κινεζικής μάρκα, η οποία ενσωματώνει τεχνητή νοημοσύνη, ποιότητα από το πάνω ράφι του Seres Group και μοναδική ευρυχωρία.
Άλλα χαρακτηριστικά και λέξεις με τις οποίες η Aito περιγράφει το μοντέλο, είναι η «αθόρυβη άνεση, απόλυτη ασφάλεια και σταθερή προστασία».
Κάτω από το Aito 9 στην γκάμα είναι το Aito 7, ένα μεγάλο SUV με στοχοπροσήλωση στην άνεση και σύστημα Range Extender.
Η κινεζική μάρκα το χαρακτηρίζει ως ένα αυτοκίνητο με «ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό, πολυτελή χαρακτηριστικά με μεγάλες ανέσεις για οικογένεια, ευφυές σύστημα Range Extender και στιβαρό πλαίσιο και ισχυρό αμάξωμα για απόλυτη ασφάλεια».
Χαμηλότερα στη μικρή, αλλά πλούσια για νεοσύστατη εταιρεία γκάμα της Aito είναι το 5. Διαθέτει σπορ ντιζάιν, έχει «καθαρή» αισθητική, ενώ η εταιρεία το προσδιορίζει ως ένα σπορ SUV με «αυτονομία που δε σε ανησυχεί, πολυτελή χαρακτηριστικά για μέγιστη άνεση και με πολύπλευρα συστήματα ασφαλείας για μέγιστη προστασία».
Η πρεμιέρα των Aito στην Ευρώπη σηματοδοτεί την είσοδο μίας ακόμα μάρκας ηλεκτρικών και στην προκειμένη περίπτωση πολυτελών αυτοκινήτων.
Ακόμα παραμένει άγνωστο σε ποιες και σε πόσες αγορές θα λανσαριστούν τα μοντέλα της. Το σίγουρο είναι, ότι θέλει να αξιοποιήσει την τεχνολογία Range-Extender που έχει αναπτύξει, αξιοποιώντας την πλατφόρμα MF, η οποία είναι αποκλειστικά δική της και άλλα έξυπνα συστήματα ασφαλείας.
Στόχος της είναι να διαθέτει αυτοκίνητα που φέρνουν ένα «νέο driving experience», ενσωματώνοντας «πράσινη τεχνολογία, πολυτέλεια και ευφυΐα».
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ