Οι Ιάπωνες κατασκευαστές από την πρώτη στιγμή δεν πήραν με καλό μάτι την ηλεκτροκίνηση. Παρότι έχουν κάνει και εκείνοι τις προσπάθειές τους προς αυτήν την κατεύθυνση, δεν έχουν αποδεχτεί πλήρως τη νέα αυτή τεχνολογία, επιμένοντας να αναζητούν εναλλακτικούς τρόπους βιωσιμότητας μέσω των θερμικών κινητήρων και του υδρογόνου.

Εκτός από τον προβληματισμό ως προς την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ο Πρόεδρος της Toyota, εξέφρασε πρόσφατα και μια άλλη ανησυχία που αφορά το αντίκτυπο που θα έχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους εργαζομένους.



Μιλώντας στο Πανεπιστήμιο Ναγκόγια, ο Άκιο Τογιόντα τόνισε ότι αν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μοναδική επιλογή, τότε πολλοί εργαζόμενοι θα χάσουν τη δουλειά τους. Πιο συγκεκριμένα ανάφερε ότι: «Υπάρχουν 5,5 εκατομμύρια εργαζόμενοι στην αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας. Ανάμεσά τους υπάρχουν εκείνοι που ασχολούνται με τους θερμικούς κινητήρες πολλά χρόνια. Αν η ηλεκτροκίνηση γίνει η μοναδική επιλογή, συμπεριλαμβανομένων των προμηθευτών, αυτές οι θέσεις εργασίας θα χαθούν».



Ο ισχυρός άνδρας της Toyota σχολίασε και τη στάση των κυβερνήσεων οι οποίες πιέζουν στο να περάσει η αυτοκινητοβιομηχανία στην ηλεκτροκίνηση, κάτι που είναι εξαιρετικά επικίνδυνο. Το πιο ηχηρό επιχείρημά του ήταν ότι αν όλα τα αυτοκίνητα στην Ιαπωνία ήταν ηλεκτρικά, το καλοκαίρι η Ιαπωνία δεν θα είχε επάρκεια σε ηλεκτρικό ρεύμα.



Η πιο βιώσιμη λύση που προτείνει και βλέπει ο κος Τογιόντα είναι η υβριδική τεχνολογία και οι πιο «καθαροί» θερμικοί κινητήρες. Μάλιστα, έχει κατηγορηθεί από πολλούς επενδυτές της εταιρείας ότι η προσέγγισή του είναι λανθασμένη και έχει οδηγήσει την Toyota ανάμεσα στις εταιρείες που δεν εναρμονίζονται με τους στόχους βιωσιμότητας.



Το να είναι σωστή η λάθος η στρατηγική της Toyota αφενός φαίνεται από τις κορυφαίες πωλήσεις της εταιρείας και αφετέρου από την αλλαγή στρατηγικής όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κάνουν εταιρείες όπως η Volvo και η Ford.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ