Το Hyundai Inster παρουσιάστηκε με μια παραλλαγή Cross με off-road χαρακτηριστικά με στόχο να γίνει ελκυστικό σε ένα πιο ευρύ νεανικό κοινό.
Το Inster Cross ξεχωρίζει με τον τολμηρό crossover σχεδιασμό του, ο οποίος περιλαμβάνει μοναδικά εξωτερικά στοιχεία, όπως μεγάλους ορθογώνιους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, ανάγλυφες μαύρες επενδύσεις, προστατευτικές επιφάνειες και πλαϊνά πάνελ.
Το μοντέλο θα διατίθεται σε αποκλειστικό χρώμα Amazonas Green Matte, μαζί με άλλες επιλογές όπως Atlas White, Unbleached Ivory, Aero Silver Matte, Abyss Black Pearl και Tomboy Khaki.
Στο εσωτερικό, το Inster Cross προσφέρει έναν ξεχωριστό χρωματικό συνδυασμό με γκρι ύφασμα και lime-κίτρινες πινελιές, προσθέτοντας μια πινελιά φωτεινότητας στο ταμπλό και τις εσωτερικές επενδύσεις.
Το Inster τοποθετείται από πλευράς μεγέθους μεταξύ του Dacia Spring και του Citroën ë-C3, με μήκος 3,8 μέτρα, πλάτος 1,6 μέτρα και ύψος 1,6 μέτρα.
Βασισμένο στο αυτοκίνητο πόλης Hyundai Casper, το Inster έχει τροποποιηθεί ώστε να φιλοξενεί μια μπαταρία κάτω από το δάπεδο.
Ο αποδοτικός σχεδιασμός του περιλαμβάνει ένα μεταξόνιο παρόμοιο με το μεγαλύτερο Hyundai i20, ενισχύοντας την πρακτικότητά του με τέσσερα ευέλικτα καθίσματα που μπορούν να αναδιπλωθούν και να συρθούν ή να αναδιπλωθούν για να αυξηθεί ο χώρος αποσκευών.
Το Inster Cross προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 360 χιλιόμετρα και μπορεί να φορτίσει από το 10 στο 80% σε περίπου 30 λεπτά.
Περιλαμβάνει προηγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας και οδήγησης που συνήθως συναντώνται σε οχήματα υψηλότερων κατηγοριών, όπως το Highway Driving Assist 1.5, το Smart Cruise Control και το Forward Collision-Avoidance Assist 1.5.
Στόχος της Hyundai με το Inster Cross είναι να προσφέρει ένα ευέλικτο, ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης που συνδυάζει την πρακτικότητα με μια στιβαρή σχεδίαση, καθιστώντας το κατάλληλο τόσο για αστική οδήγηση όσο και για μίνι περιπέτειες στην ύπαιθρο.
Διατίθενται δύο μηχανικές διαμορφώσεις: ένα εισαγωγικό μοντέλο με κινητήρα 97 ίππων, 0-100 χλμ/ώρα σε 11,7 δευτερόλεπτα, και μία μεγαλύτερη με κινητήρα 115 ίππων, με χρόνο 10,6 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ/ώρα.
Και οι δύο εκδόσεις χρησιμοποιούν τεχνολογία μπαταριών νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC) και υποστηρίζουν στάνταρ φόρτιση DC 85kW.
Η Hyundai στοχεύει να προσελκύσει με το Inster τόσο τους νέους, που αγοράζουν για πρώτη φορά αυτοκίνητο, όσο και τους μεγαλύτερους σε ηλικία, τονίζοντας ότι οι πελάτες δίνουν πλέον προτεραιότητα στην αυτονομία έναντι του μεγέθους του οχήματος όταν επιλέγουν ένα ηλεκτρικό.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ