Εάν ο Βέλγος είναι στην πρωτοπορία και μετά το τέλος της αυριανής ημέρας και απλώς τερματίσει την Κυριακή, τότε εξασφαλίζει και μαθηματικά το πρωτάθλημα.

Βέβαια, αυτό ακούγεται πιο εύκολο από ότι είναι στην πραγματικότητα. Βλέπετε, οι διαφορές στην κορυφή έπειτα από τα πρώτα 125 χιλιόμετρα του αγώνα είναι πολύ μικρές. Ο Οζιέ είναι δεύτερος, μόλις 6,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Βέλγο. Ακόμη 1,4 πιο πίσω είναι ο τρίτος Τάνακ με τον Έβανς να ακολουθεί, 15,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νεβίλ.

Οι μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας, δυσκόλεψαν ιδιαίτερα τα πληρώματα. Ο Οζιέ έκανε δύο λάθη στο πρωινό σκέλος τα οποία έδωσαν την ευκαιρία στον Νεβίλ να πάρει την πρωτοπορία του αγώνα.



Ωστόσο το μεγαλύτερο λάθος έγινε από τον Μίκελσεν, ο οποίος είχε έξοδο στην τρίτη ειδική της ημέρας. Οι υπεύθυνοι του αγώνα αναγκάστηκαν να διακόψουν την δοκιμασία. Ευτυχώς το πλήρωμα βγήκε ανέπαφο από το i20 του.

Και ο ίδιος ο Νεβίλ, όμως, βρήκε τις συνθήκες αρκετά δύσκολες. «Η πρόσφυση αλλάζει σε κάθε στροφή. Δεν έχουμε αυτοκίνητο μπροστά μας και κατά συνέπεια δεν μπορούμε να κρίνουμε με σιγουριά. Είναι αρκετά δύσκολα και προσπαθούμε να είμαστε πολύ προσεκτικοί» δήλωσε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας.

Το αυριανό σκέλος των 123,46 χιλιομέτρων αποτελείται από 6 ειδικές. Οι Οζιέ και Τάνακ θα πρέπει να τα δώσουν όλα για να κρατήσουν ζωντανές τις ελπίδες τους για το παγκόσμιο πρωτάθλημα.



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ