Το συμβούλιο παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού επικύρωσε χθες δύο σημαντικές αλλαγές που αφορούν στο πρωτάθλημα της F1 από το 2025 και μετά.

Η πρώτη έχει να κάνει με την κατάργηση του έξτρα βαθμού στον οδηγό που σημειώνει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα., εφόσον τερματίσει εντός της βαθμολογούμενης δεκάδας. Το μέτρο αυτό είχε τεθεί σε εφαρμογή από το 2019 με την ελπίδα να δώσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον στους αγώνες και να αποτρέψει τους οδηγούς από το να οδηγούν συντηρητικά στο τέλος ενός GP.



Ωστόσο δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Το πιο σύνηθες σενάριο ήταν ένας οδηγός που είχε μεγάλη διαφορά από εκείνον πίσω του, να έμπαινε για αλλαγή ελαστικών δύο ή τρεις γύρους πριν το τέλος. Έτσι, με πιο φρέσκια γόμα από τους υπόλοιπους, σημείωνε εύκολα τον ταχύτερο γύρο.

Ένα άλλο σενάριο ήταν αυτό που συνέβη στο πρόσφατο GP της Σιγκαπούρης με τον Ρικιάρντο. Ήτοι κάποια ομάδα να χρησιμοποιεί τον έναν οδηγό της στο τέλος για να αφαιρέσει τον έξτρα βαθμό από άμεσο ανταγωνιστή της.



Εκτός από την κατάργηση του έξτρα βαθμού, το συμβούλιο επικύρωσε και τον διπλασιασμό του χρόνου που θα δίνουν οι ομάδες σε νεαρούς οδηγούς κατά τη διάρκεια της σεζόν. Από του χρόνου κάθε ομάδα θα πρέπει να δίνει δύο FP1 ανά μονοθέσιο της σε νεαρούς οδηγούς κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Τέλος το ΠΣΜΑ αποφάσισε να επικυρώσει και κάποιες μικρές αλλαγές και για τους κανονισμούς αεροδυναμικής του 2026. Σύμφωνα με εκπρόσωπό του, οι αλλαγές αυτές θα απλοποιήσουν τους κανονισμούς ενώ επίκεινται και άλλες μικρές παρεμβάσεις στο μέλλον.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ