Πρόσφατα, ο Carlos Tavares προχώρησε στην απόλυση του CEO της Maserati, Davide Grasso, τοποθετώντας στη θέση τον Santo Ficili.

Ο τελευταίος αναλαμβάνει πλέον τις τύχες τόσο της Maserati, όσο και της Alfa Romeo, με τις δύο ιταλικές μάρκες της Stellantis να έρχονται πλέον πιο κοντά.

Με τις εξελίξεις αυτές να είναι ραγδαίες, ο CEO του πολυεθνικού ομίλου, Carlos Tavares ρωτήθηκε στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού, σχετικά με την εμβληματική μάρκα και τι μέλλει γενέσθαι.

Η αρχική του ατάκα ήταν πως «Βρίσκεται στην κόκκινη περιοχή στις πωλήσεις και η Stellantis αντιμετωπίζει πρόβλημα με την Maserati».

Ο λόγος, κατά την οπτική του ισχυρού άνδρα της Stellantis έγκειται στο μάρκετινγκ: «Η μάρκα δεν έχει μία ξεκάθαρη θέση και το αφήγημα γύρω από εκείνη δεν γίνεται όπως θα έπρεπε.

«Είναι μία μάρκα που δεν έχει να κάνει μόνο με τα σπορ αυτοκίνητα, αλλά και με το gran turismo, την ποιότητα, τη «dolce vita» και την τεχνολογία.

«Έχουμε πρόβλημα στην αγορά, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα προϊόντα της. Για αυτό προβήκαμε σε αλλαγή CEO, διότι έπειτα από πολλούς μήνες προσπάθειας, δυστυχώς δεν είδαμε τη διοικητική ομάδα να πετυχαίνει. Πρέπει να αλλάξουμε το τρόπο σκέψης και τις ιδέες» δηλώνει ευθαρσώς ο Ταβάρες.

Μετά τον CEO της Stellantis, ο Ficili κλήθηκε να μιλήσει στο Autocar σχετικά με τον νέο του ρόλο, αναφέροντας ότι θα επικεντρωθεί στο μάρκετινγκ και γενικότερα στην προώθηση της ιταλικής μάρκας, ώστε να αποκτήσει μία συγκεκριμένη θέση εντός του ομίλου.

Κλείνοντας, ο Ficili δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο Alfa Romeo και Maserati να μοιραστούν υλικά, εξοπλισμό, τεχνογνωσία και γενικότερα κατασκευαστική προσέγγιση στο εγγύς μέλλον: «Η μία μάρκα είναι premium, η άλλη πολυτέλειας, αλλά μπορούν να μοιραστούν χαρακτηριστικά».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ