Η συνεργασία της Apple με την κινεζική BYD, ξεκίνησε το 2017 για την ανάπτυξη ενός συστήματος μπαταριών μεγάλης αυτονομίας με χρήση κυψελών φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) για ένα πιθανό όχημα της Apple.

Αν και η συνεργασία έληξε τελικά όταν η Apple ακύρωσε το έργο της για το αυτοκίνητο στις αρχές του 2023, το project έθεσε τα θεμέλια για τις σύγχρονες τεχνολογίες μπαταριών.

Η Apple επένδυσε περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια ετησίως στην πρωτοβουλία της για το αυτοκίνητό της, με στόχο τη δημιουργία μιας ασφαλέστερης μπαταρίας μεγάλης αυτονομίας για ηλεκτρικά οχήματα.

 Οι μηχανικοί της Apple συνεισέφεραν την τεχνογνωσία τους στον προηγμένο σχεδιασμό πακέτων μπαταριών και στη διαχείριση της θερμότητας, ενώ η BYD έφερε τεχνογνωσία κατασκευής και εξελίξεις στις κυψέλες LFP.

Παρά τη συνεργασία αυτή, η Apple δεν κατέχει κανένα δικαίωμα στην τρέχουσα μπαταρία Blade της BYD, η οποία προέκυψε από τη συνεργασία αυτή.

Η μπαταρία Blade, που αποτελεί πλέον βασικό συστατικό σε ολόκληρη τη σειρά οχημάτων της BYD, επωφελήθηκε από τη συμβολή της Apple, ιδίως όσον αφορά την ενίσχυση της αποθήκευσης ενέργειας και της ασφάλειας.

Από τότε η BYD έχει γίνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας βάσει πωλήσεων και ξεπέρασε για λίγο την Tesla ως η κορυφαία πωλήτρια ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως.

Με επικεφαλής τους Alexander Hitzinger και Mujeeb Ijaz από την πλευρά της Apple, η ομάδα συνεργάστηκε στενά με τους μηχανικούς της BYD για το έργο.

Ωστόσο, η Apple αντιμετώπισε καθυστερήσεις και υψηλό κόστος, με αποτέλεσμα να αποσυρθεί τελικά από την παραγωγή του αυτοκινήτου.

Παρά την οπισθοδρόμηση αυτή, τα διδάγματα που αντλήθηκαν επηρέασαν άλλα προϊόντα της Apple, όπως το ακουστικό Vision Pro και τον επεξεργαστή τεχνητής νοημοσύνης Neural Engine, σηματοδοτώντας τον ευρύτερο αντίκτυπο της συνεργασίας πέρα από τις φιλοδοξίες της αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ