Οι αντεγκλήσεις είχαν ξεκινήσει εδώ και μήνες. Στην αρχή ήταν οι εύκαμπτες πτέρυγες των McLaren, Mercedes και Ferrari. Έπειτα ήρθε η ιστορία με το υποτιθέμενο σύστημα πίσω φρένων της Red Bull. Λίγο πριν τον αγώνα του Όστιν έσκασε και το θέμα με την ρύθμιση του πατώματος των RB20 στο parc-ferme.

Η FIA αποφάσισε να μην επέμβει σε κάποιο από τα παραπάνω με την εξαίρεση του τρικ που είχε εφαρμόσει η McLaren στην πίσω της πτέρυγα. Μία μάλλον βολική επίδειξη αυστηρότητας μιας και δεν απομένουν πίστες χαμηλού αεροδυναμικού φορτίου στο πρόγραμμα.



Είναι ξεκάθαρο ότι η FIA δεν θέλει να παρέμβει στον πόλεμο εξέλιξης που διαδραματίζεται από την αρχή της σεζόν. Ωστόσο στον τελευταίο αγώνα ούτε η McLaren αλλά ούτε και η Red Bull μπήκαν στο πρώτο πλάνο.

Η Βρετανική ομάδα είχε συνολικά και πάλι ένα ταχύτερο μονοθέσιο από την Red Bull. Αλλά η δεύτερη βελτίωσε σαφώς το δικό της έπειτα από τις αναβαθμίσεις στο πάτωμα. Χάρη σε αυτήν την βελτίωση ο Φερστάπεν πήρε την pole και τη νίκη στο Sprint.



Τα φώτα, όμως, έκλεψε μία ομάδα που δεν έφερε αναβαθμίσεις στο Όστιν. Και αυτή δεν ήταν άλλη από την Ferrari. Η SF-24 ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο στη διάρκεια του τριημέρου. Η εξαίρετη μηχανική ευστάθεια του κόκκινου αυτοκινήτου σε συνδυασμό με την καλύτερη κατανόηση του αεροδυναμικού πακέτου της Μόντσα από την ομάδα, έφεραν το πειστικό 1-2 στον αγώνα.

Ο απαραίτητος χρόνος

Βέβαια πρέπει να σημειώσουμε μια λεπτομέρεια. Το ότι η Ferrari δεν έφερε αναβαθμίσεις για την SF-24 σε τριήμερο με Sprint, ευνόησε το κόκκινο μονοθέσιο. Οι μηχανικοί κατάφεραν να σετάρουν πολύ πιο αποτελεσματικά το αγωνιστικό τους, καθώς δεν είχαν να λάβουν υπόψη νέες παραμέτρους.



Στον επόμενο αγώνα, στο Μεξικό θα έχουμε ένα κλασικό αγωνιστικό τριήμερο. Κατά συνέπεια, οι McLaren και Red Bull θα έχουν περισσότερο χρόνο στη διάθεσή τους ώστε να βελτιστοποιήσουν τα νέα τους πακέτα. Οι αναβαθμίσεις απαιτούν και τον απαραίτητο χρόνο δοκιμών ώστε να λειτουργήσουν στο 100%.

Πάντως για την ώρα η McLaren μοιάζει να διαθέτει ακόμη το καλύτερο συνολικά μονοθέσιο. Αλλά η Red Bull έχει μειώσει τη διαφορά. Και σε ένα σικρουί στο οποίο η αυστριακή ομάδα τα πηγαίνει πάντα εξαίρετα, ο Φερστάπεν μπορεί να παλέψει ακόμη και για τη νίκη.



Από την άλλη θα παρακολουθήσουμε με μεγάλο ενδιαφέρον το τριήμερο της Ferrari εκεί. Εάν η Scuderia μπορέσει ξανά να κερδίσει, τότε θα μιλάμε για μία σημαντική ανατροπή στην ισορροπία δυνάμεων του grid.

Η Mercedes έδειξε ότι έχει βελτιώσει της W15 αρκετά και ότι υπό τις κατάλληλες συνθήκες το μονοθέσιο της θα μπορούσε να επικρατήσει. Ωστόσο εξακολουθεί να έχει πολύ μικρό εύρος τέτοιων κατάλληλων συνθηκών.



Έτσι, ενόψει του αγώνα στο Μεξικό θα περιμέναμε τις McLaren να δίνουν μάχη μέχρι τον τελευταίο γύρο με τον Φερστάπεν. Και η Ferrari από κοντά να καιροφυλακτεί για κάποιο στραβοπάτημα τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ