Η αντιπροσωπεία της Ferrari στο Χιούστον έκανε μήνυση σε έναν πελάτη, τον Todd Carlson, για παραβίαση της σύμβασης που είχαν υπογράψει, καθώς πούλησε τη Ferrari Purosangue πριν από τη συμφωνημένη περίοδο των 18 μηνών.
Ο έμπορος ισχυρίζεται ότι ο Carlson υπέγραψε ένα συμβόλαιο όταν έκανε την αρχική κατάθεση, το οποίο τον υποχρέωνε να προσφέρει πρώτα το αυτοκίνητο στη “Ferrari of Houston” αν ήθελε να το πουλήσει εντός 18 μηνών από την παραλαβή του τον Ιούνιο του 2024.
Η αγωγή, που κατατέθηκε στο Περιφερειακό Δικαστήριο της κομητείας Χάρις, επιδιώκει να ανακτήσει το κέρδος που αποκόμισε ο Carlson από την πώληση και να καλύψει τα νομικά έξοδα του αντιπροσώπου.
Η Purosangue ήταν πολυαναμενόμενη, με διετή λίστα αναμονής, γεγονός που την καθιστούσε πρωταρχικό υποψήφιο για μεταπώληση ανάμεσα στα διάφορα πανάκριβα μοντέλα.
Αυτή η πρακτική περιλαμβάνει τη μεταπώληση οχημάτων υψηλής ζήτησης με σημαντικό κέρδος, την οποία πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αποτρέψουν για να διατηρήσουν την αποκλειστικότητα και την φήμη της μάρκας.
Το συμβόλαιο που υπέγραψε ο Carlson είχε σκοπό να αποτρέψει κάτι τέτοιο, δίνοντας στη Ferrari του Χιούστον την πρώτη ευκαιρία να αγοράσει πίσω το όχημα.
Η Ferrari δεν είναι η μόνη που αναλαμβάνει νομική δράση κατά των ιδιοκτητών που μεταπωλούν οχήματα περιορισμένης έκδοσης με σκοπό το κέρδος.
Άλλοι κατασκευαστές, όπως η Ford και η Tesla, έχουν επίσης λάβει νομικά μέτρα για να αποτρέψουν τους αγοραστές από το να μεταπωλούν τα αυτοκίνητά τους λίγο μετά την αγορά.
Οι υποθέσεις αυτές αναδεικνύουν την ένταση μεταξύ των προσπαθειών των κατασκευαστών να ελέγξουν την εικόνα της μάρκας τους και των δικαιωμάτων των ιδιοκτητών να κάνουν ό,τι επιθυμούν με τις αγορές τους.
Η απόφαση του δικαστηρίου αναμένεται με ενδιαφέρον, καθώς θα μπορούσε να αποτελέσει προηγούμενο για το πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν οι κατασκευαστές στον έλεγχο της μεταπώλησης των οχημάτων τους, εγείροντας ερωτήματα σχετικά με τα δικαιώματα των αγοραστών και τις συμφωνίες των αντιπροσώπων.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ