Στην αποκάλυψη του τελευταίου της πρότζεκτ «εργαστηρίου», όπως τα ονομάζει, προχώρησε η Hyundai δείχνοντας στο ευρύ κοινό το RN24.
Ακολουθώντας τα βήματα των RN22e και N Vision 74, το RN24 αποτελεί μία πλατφόρμα μελλοντικών δοκιμών και εξέλιξης, που θα αφορούν καθαρά σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και αγωνιστικά του τμήματος N.
Για το νέο της πρωτότυπο, η Hyundai αξιοποίησε το πιο ισχυρό της σύστημα πρόωσης σε ένα όσο το δυνατόν πιο μικρό όχημα. Συνεπώς, χρησιμοποίησε ένα πλαίσιο με στοιχεία εκείνου που χρησιμοποιεί στο WRC και μετά τοποθέτησε το ηλεκτροκίνητο σύστημα 650 ίππων του Ioniq 5 N.
Ακόμα και η μπαταρία 84 kWh είναι ίδια, με την ειδοποιό διαφορά μεταξύ των δύο να αφορά στις διαστάσεις, καθώς το πρωτότυπο έχει 340 χιλιοστά μικρότερο μεταξόνιο.
Ωστόσο, το RN24 δεν είναι ένα οποιοδήποτε πρωτότυπο, αλλά ένα γνήσιο μηχανολογικό επίτευγμα. Διαθέτει το σύστημα WRC Powertrain Drive Control Logic, το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να παραμετροποιούν την ισχύ, την επιτάχυνση, την αναγεννητική πέδηση και την ισορροπία ισχύος μέσω διακοπτών στο τιμόνι, παρόμοια με εκείνα που έχει το i20N Rally1.
Επιπλέον, έχει επιλογή προγράμματος οδήγησης «Rally Mode» που χρησιμοποιεί σύστημα κατανομής ροπής, παρόμοιο με εκείνο του i20N Rally1, ενώ υπάρχει ακόμα και e-Handbrake, που μπλοκάρει τους πίσω τροχούς μέσω της αναγεννητικής πέδησης για επικές πλαγιολισθήσεις.
Ο εξοπλισμός συμπληρώνεται από το γνώριμο N Active Sound+, το οποίο όμως έρχεται σε νέα έκδοση και περιλαμβάνει δύο ηχεία στο πλάι, ενώ υπάρχουν άλλα δύο στα πίσω φτερά, ενισχύοντας περαιτέρω την ακουστική εμπειρία.
Ως προς το εξωτερικό, τα λόγια περισσεύουν, με τις εικόνες να ισούνται με χιλιάδες λέξεις. Το αμάξωμα είναι σχεδόν άφαντο, με το σύνολο να θυμίζει ένα μεγάλο roll cage. Η πίσω αεροτομή προέρχεται από το αγωνιστικό Hyundai TCR.
Παρά όλες τις προσπάθειες της Hyundai να ελαχιστοποιήσει το βάρος, το πρωτότυπο RN24 ζυγίζει 1.880 κιλά, δηλαδή είναι περίπου 350 κιλά ελαφρύτερο από το Ioniq 5 N.
Εάν το RN24 αποτελεί μία εικόνα στο μέλλον των N μοντέλων της Hyundai, τότε η σπορ αυτοκίνηση βρίσκεται σε ασφαλή χέρια, ακόμα και αν μιλάμε για ηλεκτρικά.
Το RN24 προορίζεται να πηγαίνει στο πλάι, αλλά είναι επίσης σωστά γρήγορο σε ευθεία γραμμή, χρειάζεται λιγότερο από 3,4 δευτερόλεπτα για να πετύχει 100 χλμ./ώρα από στάση με την τελική να αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ