Η Honda έχει εξελίξει μια νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης που ενισχύει και τελειοποιεί την ασφάλεια του Civic. Το αναβαθμισμένο Honda Sensing διαθέτει μια σειρά πρόσθετων χαρακτηριστικών ασφαλείας και ορισμένες από τις υπάρχουσες λειτουργίες έχουν βελτιωθεί σημαντικά.
Νέοι αισθητήρες κάνουν το ντεμπούτο τους στο Civic, με τέσσερις μπροστά και τέσσερις πίσω. Χρησιμοποιούν την ανάκλαση των ηχητικών κυμάτων για να ανιχνεύουν μη μεταλλικά αντικείμενα όπως γυαλί και τοίχους πολύ πιο αξιόπιστα και με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια.
Το νέο Civic είναι εξοπλισμένο επίσης με την μπροστινή κάμερα ευρείας προβολής. Παρέχει ευρεία προβολή 100 μοιρών και επιτρέπει την βελτιωμένη τεχνολογία αναγνώρισης για τη βελτίωση της ικανότητας του Civic να αναγνωρίζει οδικές γραμμές, μοτοσικλέτες, πεζούς και ποδηλάτες.
Μια νέα μονάδα επεξεργασίας έχει χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση της ανίχνευσης, της απόδοσης και του ελέγχου του συστήματος, πράγμα που σημαίνει ότι το σύστημα Honda Sensing μπορεί να ανιχνεύσει αντικείμενα νωρίτερα και με μεγαλύτερη ακρίβεια από τα συμβατικά συστήματα ραντάρ χιλιοστών, συμπεριλαμβανομένων των πεζών σε φωτεινά και σκοτεινά περιβάλλοντα.
Στο δρόμο, το ραντάρ επιτρέπει στο Civic να σαρώσει κάθε πλευρά του οχήματος από τις μπροστινές πόρτες προς τα πίσω, βοηθώντας στην αύξηση της εμβέλειας της ανίχνευσης τυφλού σημείου από τρία μέτρα σε 25 μέτρα.
Ανάμεσα στα συστήματα του Honda Sensing συναντάμε το σύστημα προειδοποίησης μπροστινής σύγκρουσης, το Cross Traffic Monitor, το Traffic Jam Assist, το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και το ανανεωμένο Adaptive Cruise Control.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το Honda Civic e:HEV στη δοκιμασία EuroNCAP που έχει να κάνει με δοκιμές πιστοποίησης ασφάλειας αυτοκινήτων πήρε άριστα. Το εκλεπτυσμένο sedan της Honda κατάφερε να κερδίσει την ανώτερη βαθμολογία 5 αστεριών στη διαδικασία όντας σημείο αναφοράς στην κατηγορία.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ