Το πλαίσιο χωροδικτύωμα της Temerario χαρακτηρίζεται από προσεκτικά τοποθετημένους συνδέσμους, σφραγισμένα μέρη και ειδικής σχεδίασης σωλήνες.
Σύμφωνα με τη Lamborghini, η αρχιτεκτονική και η ισχυρή δόση αλουμινίου βοηθούν σημαντικά το ιταλικό supercar να αποδίδει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του.
Την εξήγηση με τεχνική ανάλυση δίνει ο CTO της εταιρείας, Rouven Mohr σε ένα βίντεο, όπου δείχνει λεπτομερώς τα οφέλη αυτής της αρχιτεκτονικής πλαισίου.
Το νέο πλαίσιο της Temerario είναι 25% πιο δύσκαμπτο από εκείνο της Huracan, με τον Mohr να τονίζει ότι έπρεπε να επανασχεδιαστεί εντελώς ώστε να αντέξει το πανίσχυρο plug-in υβριδικό σύστημα του καινούργιου supercar.
Παρότι είναι πιο δύσκαμπτο, το νέο πλαίσιο έχει 50% λιγότερα εξαρτήματα από ό,τι εκείνο της Huracan. Ταυτόχρονα, έχει 80% λιγότερες συγκολλήσεις και κατά συνέπεια είναι λιγότερο πολύπλοκο στην κατασκευή του.
Αυτό σημαίνει ότι η Lamborghini μπορεί να παράγει την Temerario πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά, επομένως μπορεί να βγάλει και περισσότερες μονάδες από ό,τι πριν. Επιπλέον, κάθε πελάτης θα την έχει στα χέρια του νωρίτερα, συγκριτικά με πριν.
Ο Mohr στέκεται και στο πίσω μέρος της Temerario, για το οποίο υπήρξε κριτική, λέγοντας ότι συμβάλλει στην καλύτερη οδική της συμπεριφορά, τουλάχιστον εν συγκρίσει με τη Huracan που αντικατέστησε.
Το βίντεο που δημοσιοποιήθηκε είναι απλώς η αρχή μίας σειράς από τεχνικές αναλύσεις που θα γίνουν σχετικά με την Temerario, όπως ενημέρωσε ο CTO της Lamborghini.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ