Η McLaren προσπάθησε να πείσει την επιτροπή (στην οποίαν βρέθηκε και ο διευθυντής μονοθέσιων της FIA, Νικόλας Τομπάζης) ότι ο Νόρις είχε ήδη ολοκληρώσει το προσπέρασμα στον Φερστάπεν, ενώ τα δύο μονοθέσια βρίσκονταν στην ζώνη φρεναρίσματος πριν την στροφή 12.
Συγκεκριμένα οι Αντρέα Στέλα και Ραντίπ Σίνγκ της McLaren επικεντρώθηκαν στην φράση του εγγράφου 69 στο GP των ΗΠΑ όπου ανακοινώθηκε η απόφαση τιμωρίας του Νόρις. Στο έγγραφο αυτό οι αγωνοδίκες είχαν σημειώσει ότι «το αυτοκίνητο 4 προσπαθούσε να προσπεράσει το αυτοκίνητο 1 από την εξωτερική αλλά δεν είχε βρεθεί στο ύψος του αυτοκινήτου 1 στο apex της στροφής».
Σύμφωνα με την McLaren, το ότι ο Νόρις είχε βρεθεί στιγμιαία μπροστά από τον Φερστάπεν πριν το apex της στροφής 12, τον καθιστούς αμυνόμενο και όχι επιτιθέμενο. Έτσι η McLaren προσπάθησε να πείσει την FIA ότι ήταν ο Φερστάπεν εκείνος ο οποίος επιχειρώντας το προσπέρασμα έβγαλε τα δύο μονοθέσια εκτός πίστας.
Ωστόσο οι άνθρωποι τη ομοσπονδίας δεν θεώρησαν ότι η παραπάνω λεπτομέρεια συνιστούσε κάποιο νέο στοιχείο στην υπόθεση, όπως απαιτείται από το άρθρο 14.1.1 των αγωνιστικών κανονισμών. Έτσι, απέρριψαν την αίτηση επανεξέτασης του περιστατικού από την McLaren και η τελική κατάταξη του GP των ΗΠΑ παραμένει ως είχε μετά την τιμωρία του Νόρις.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ