Αναμφίβολα, οι Κινέζοι πρωτοπορούν και καινοτομούν πλέον με πάνω από έναν τρόπους. Σε σημείο που αργά ή γρήγορα ίσως να αποτελούν σημείο αναφοράς σε ορισμένα αυτοκίνητα.
Όπως στα plug-in υβριδικά ή τα extended range, δύο συστήματα πρόωσης στα οποία έχουν επενδύσει σημαντικά. Αρκετά, ώστε πλέον να σπάνε και ρεκόρ Guiness με αυτά.
Ένα μοντέλο της SAIC Motor κατόρθωσε πρόσφατα να σπάσει το ρεκόρ της μεγαλύτερης αυτονομίας ενός plug-in υβριδικού αυτοκινήτου, καθώς διένυσε 2.208 χιλιόμετρα, χωρίς να σταματήσει για φόρτιση ή ανεφοδιασμό!
Το μοντέλο ήταν το D7 DMH της Roewe, ένα μεσαίο σεντάν που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2023, στην Κίνα. Το μοντέλο παραγωγής τώρα, διένυσε τόσα χιλιόμετρα περνώντας από πέντε κινεζικές πόλεις, τις Lanzhou, Zhangye, Jiuquan, Turpan και Urumqi.
Το ενδιαφέρον στην όλη ιστορία, είναι πως η διαδρομή κάθε άλλο παρά εύκολη ήταν, όπως και οι συνθήκες που ήταν ξεκάθαρα δυσχερείς.
Το ταξίδι περιλάμβανε διαδρομή που βρίσκεται 1.600 μέτρα πάνω από τη στάθμη της θάλασσας, περάσματα από λάσπη, χώμα, χιόνι, πάγο και βρεγμένες επιφάνειες και θερμοκρασίες που έφτασαν μέχρι και τους -8 βαθμούς Κελσίου.
Στο τέλος της διαδρομής, αφού το Roewe D7 DMH είχε διανύσει τα 2.200+ χιλιόμετρα, επιβεβαιώθηκε ότι το αυτοκίνητο ήταν το ίδιο, ελέγχοντας τον αριθμό πλαισίου.
Το εξηλεκτρισμένο σεντάν της SAIC Motor έφτασε σε αυτό το επίτευγμα έχοντας κάτω από το καπό έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο των 1.500 κ. εκ. που αποδίδει 112 ίππους και ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 150 kW (204 ίπποι).
Τα επίσημα νούμερα της κινεζικής εταιρείας αναφέρουν ότι η αυτονομία του μοντέλου σε μεικτές συνθήκες είναι 1.400 χιλιόμετρα, με την αμιγώς ηλεκτρική να είναι 125.
Αυτό σημαίνει ότι η τιμή που επετεύχθη είναι κατά 808 χιλιόμετρα μεγαλύτερη από την εργοστασιακή. Η μέση κατανάλωση σε αυτόν τον μαραθώνιο του Roewe έφτασε την εκπληκτική τιμή των 2,5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ