Ο Φερστάπεν αντιμετώπισε πρόβλημα με την PU της RB20 στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής. Η ομάδα επέλεξε να την αντικαταστήσει με μία μονάδα ισχύος που είχε χρησιμοποιήσει νωρίτερα μέσα στη σεζόν ώστε να αποφύγει την ποινή.

Η παλιά PU δυσκόλεψε πολύ το έργο του Φερστάπεν. Μπορεί ο Ολλανδός να πήρε μία εντυπωσιακή δεύτερη θέση στις κατατακτήριες. Ωστόσο στον αγώνα αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα με την παροχή της ενέργειας από την μπαταρία. Το αποτέλεσμα ήταν το μονοθέσιο του Μαξ να χάσει πολύ σε τελική ταχύτητα στην μεγάλη ευθεία του Μέξικο Σίτι.



Μετά τον αγώνα ο Χέλμουτ Μάρκο επιβεβαίωσε τα προβλήματα που προκάλεσε η PU στον αγώνα του Φερστάπεν. Παράλληλα ο Αυστριακός αποκάλυψε ότι είναι πιθανή η μετάβαση σε μία νέα μονάδα ισχύος για το GP του Σάο Πάολο.

Για την ώρα δεν είναι σαφές το εάν η Red Bull θα αντικαταστήσει πλήρως την PU ή μόνο συγκεκριμένα στοιχεία της. Πάντως ο Φερστάπεν έχει ήδη ξεπεράσει τον μέγιστο επιτρεπτό αριθμό στοιχείων στο GP του Βελγίου. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε επιπλέον στοιχείο θα πάρει ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση του αγώνα.



«Όσο πιο παλιός είναι ένας κινητήρας τόσο περισσότερη απόδοση χάνει. Μία ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση της Βραζιλίας δεν θα ήταν τόσο σοβαρή καθώς εκεί μπορείς να προσπεράσεις εύκολα» δήλωσε ο Μάρκο.

Η όποια ποινή θα αφορά στην εκκίνηση του αγώνα. Αντιθέτως στο Sprint ο Ολλανδός θα ξεκινήσει κανονικά από την θέση κατάταξης που θα έχει πάρει στις αντίστοιχες κατατακτήριες. Ακόμη κι έτσι, όμως, μία τέτοια πιθανή εξέλιξη θα δυσκολέψει πολύ τον Φερστάπεν έναντι του Νόρις. Μετά το Μέξικο Σίτι ο Ολλανδός έχει διαφορά 47 βαθμών επί του Βρετανού στο πρωτάθλημα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ