• Μετά την εμπορική, καλοκαιρινή ραστώνη, η αγορά παίρνει και πάλι μπρος…

• Και αυτό με όχημα τη φόρα, που έχει δώσει η έκθεση AUTO ATHINA, κυρίως στους συμμετέχοντες, αλλά και γενικότερα σε όλη την αγορά…

• Φανταστείτε πως ακόμα λαμβάνουμε μηνύματα από κόσμο, που ρωτάει «πότε θα γίνει η έκθεση». Ε, την χάσατε τώρα, οπότε του χρόνου πάλι τον Οκτώβρη…

• Μου έλεγε ένας διευθυντής πωλήσεων, ενός από τους μεγαλύτερους ντίλερ της Αττικής, ότι πάει κόσμος στις εκθέσεις του, και ζητάει να παραγγείλει το συγκεκριμένο μοντέλο, όπως ήταν στημένο στο περίπτερό της εισαγωγικής στην έκθεση και δείχνουν τη φωτογραφία που έβγαλαν.

• Προχθές μιλούσα με έναν Υπουργό, που μου έλεγε ότι δεν περίμεναν, να έχει τόση μεγάλη ανταπόκριση μία έκθεση αυτοκινήτου στην Ελλάδα…

• Ξαφνιάστηκαν -ευχάριστα- και οι Υπουργοί, με την επιθυμία του κόσμου για νέο αυτοκίνητο και αυτό έχει πολλαπλά οφέλη για όλη την αγορά…


• Όπως για παράδειγμα, το ότι με ρώτησε από μόνος του, για το ΕΤΤ και ποια είναι η γνώμη μου για αυτό…

• Φαντάζομαι, φαντάζεστε, τι του είπα…

• Πιστεύω πείστηκε και ο τελευταίος δύσπιστος, βλέποντας ή (ακόμα περισσότερο) βιώνοντας, την τεράστια ανταπόκριση, που είχε η έκθεση του κλάδου, ότι ο Έλληνας, θέλει, προσπαθεί και θα κάνει την κίνηση να αλλάξει το αυτοκίνητό του.

• Δώστε του λοιπόν εσείς τη δυνατότητα, τόσο επικοινωνιακά, όσο και εμπορικά, να το κάνει…


• Ιδιαίτερα τώρα που θα λαμβάνουν τα ραβασάκια τα παλιά, για να περάσουν ΚΤΕΟ…

• 1,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα θα περάσουν για πρώτη φορά έλεγχο, μετά από πολλά χρόνια…

• Ξέρετε πόσα πρέπει να κοπούν από αυτά; Όλα…(;)

• Το θέμα είναι, τα ΚΤΕΟ θα κάνουν σωστά τη δουλειά τους; Ή για να είμαι δικαιότερος, θα κάνουν σωστά τη δουλειά τους, όπως οφείλουν στο κράτος, που τους έχει παραχωρήσει αυτή την επιχειρηματική δραστηριότητα, ΟΛΑ τα ΚΤΕΟ;

• Και σας το αποκαλύπτω…  έχοντας στα χέρια μας να διαχειριστούμε τα ισχυρότερα ΜΜΕ για το αυτοκίνητο, την μοτοσικλέτα και την Mobility (ο κόσμος το έκανε αυτό), πήραμε την απόφαση να βγούμε με παλιά αυτοκίνητα αναγνωστών μας και να τους τα περάσουμε εμείς ΚΤΕΟ.

• Βιωματικό ρεπορτάζ λέγεται… Και εφόσον διαπιστώσουμε παρατυπίες όπως να περνάνε αυτοκίνητο που δεν πρέπει, μόνο και μόνο για να είναι happy ο κάτοχος, ή το ένα ΚΤΕΟ να κόβει, και το άλλο να περνάει το ίδιο αυτοκίνητο, θα τα γράφουμε όλα… Με ονοματεπώνυμο.

• Θα μας πουν κάποιοι… ρουφιάνους; Ε ναι. Θα βγάλουμε στη φόρα τους απατεώνες και αυτούς που κερδοσκοπούν, απέναντι στους σωστούς επαγγελματίες.

• Το οφείλουμε στον κόσμο, που μας εμπιστεύεται καθημερινά και φυσικά στην αγορά… Μείνετε συντονισμένοι λοιπόν.


• Στην αγορά μας τώρα, μαθαίνω ότι Όμιλος Π. Πετρόπουλος, με τον ιδιαίτερα δραστήριο Μιχ. Οικονομάκη σημαιοφόρο, κάνουν δυναμική, ελληνική απόβαση στην Αφρική…

• Ξέρει καλά τα εκεί ο Μ.Οικ. Πολύ καλά…

• Φανταστείτε να είχε και την επικοινωνιακή… άνεση με τους δυσκοίλιους ξένους της JLR, τί θαύματα θα έκανε με την ομάδα του.

• Ναι το «δυσκοίλιοι της JLR» παρακαλώ να το μεταφράσετε και να τους το στείλετε ότι το έγραψα.


• Μου στέλνει SMS στέλεχος, λέγοντας για κακό κλίμα, που υπάρχει στην εταιρεία του, το τελευταίο διάστημα.

• «Δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει» μου γράφει. Φυσικά και δε θα αναφέρω την εταιρεία. Το παρακολουθούμε όμως… (don’t call me pls)


• Σημαντικές οι αμερικανικές εκλογές και για την ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου; Ίσως λόγω Κίνας…

• Αλλά, αλήθεια γιατί το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, θέλει Τραμπ;

Έχω τόσα πολλά να σας γράψω ακόμα… Αλλά υπομονή, μέχρι την επόμενη Τετάρτη…

Την Κυριακή έχει CAR με το ΘΕΜΑ – Δείτε το editorial που αφιρά τους φόρους και τα συζητάμε…

Τ.Τ.

Πολλές ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΔΩ

• Το Off The Record τηλέφωνο της Πίσω Κίνησης για ότι SMS θέλετε – 6937358247
• Το Off The Record email της Πίσω Κίνησης για ότι θέλετε –  pisokinisi@newsauto.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ