Ο Πέρεζ είχε έναν ακόμη άσχημο αγώνα το προηγούμενο τριήμερο και μάλιστα εντός έδρας. Ο Τσέκο δεν κατάφερε να προκριθεί στο Q2 ενώ στον αγώνα η μάχη του με τον Λώσον τον καταδίκασε στην ουρά της κατάταξης.
Οι δύο οδηγοί είχαν επαφή στις στροφές 4 και 5, με την RB20 του Πέρεζ να βγαίνει πληγωμένη. Μπορεί ο Χέλμουτ Μάρκο να υποστήριξε τον Πέρεζ για τα όσα συνέβησαν, λέγοντας ότι ο Λώσον ήταν υπερβολικά επιθετικός. Ωστόσο το πρόβλημα είναι ότι ο Τσέκο δεν θα έπρεπε να βρίσκεται στην θέση αυτήν έτσι κι αλλιώς.
Σίγουρα δεν τον είχε βοηθήσει και το παιδικό λάθος του πριν την εκκίνηση. Ο Πέρεζ είχε τοποθετήσει το μονοθέσιο του εκτός του gridbox του και πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων για αυτό.
Αναμφίβολα η RB20 είναι ένα πολύ δύσκολο μονοθέσιο το οποίο έχει χάσει σε ανταγωνιστικότητα κατά τη διάρκεια της σεζόν. Ακόμη κι έτσι, όμως, οι απαιτήσεις της ομάδας από έναν οδηγό της εμπειρίας του Τσέκο είναι σίγουρα μεγαλύτερες.
Όλα έχουν ένα όριο
Αυτό άφησε να εννοηθεί εξάλλου και ο Κρίστιαν Χόρνερ σε δηλώσεις του μετά το GP του Μέξικο Σίτι. Ο επικεφαλής της Red Bull απέφυγε να προσφέρει δημόσια τη στήριξή του στον Πέρεζ για το 2025.
«Ο Τσέκο είχε ξανά ένα πολύ κακό τριήμερο. Τίποτε δεν λειτούργησε για εκείνον. Γνωρίζει ότι το μόνο που μετράει στην F1, τελικά, είναι το αποτέλεσμα που φέρνεις. Όταν αποδίδουμε κάτω του αναμενομένου πρέπει να ελέγξουμε ενδελεχώς ορισμένες πτυχές της λειτουργίας μας. Πρέπει να παίρνουμε πόντους και με τα δύο μονοθέσια» δήλωσε ο Χόρνερ.
«Έχουμε κάνει τα πάντα για να βοηθήσουμε τον Τσέκο και θα πράξουμε το ίδιο και στην Βραζιλία. Ωστόσο μπορούμε να τον βοηθούμε μέχρι ενός σημείου» κατέληξε ο επικεφαλής της Red Bull.
Η παραπάνω δήλωση του Χόρνερ θα μπορούσε να συνοψιστεί στο «όλα έχουν ένα όριο, Τσέκο». Η πίεση είναι για τα καλά επάνω στον Μεξικανό. Και παρά το ότι έχει συμβόλαιο με την Red Bull για το 2025, ο Σέρχιο θα πρέπει να αποδείξει ότι αξίζει την θέση του στην ομάδα. Ξεκινώντας από τον επόμενο αγώνα, στην Βραζιλία. Ειδάλλως οι Λώσον και Τσουνόντα παραμονεύουν.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ