Η επερχόμενη Mercedes-Benz CLA του 2025 θα διαθέτει έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος αναπτύχθηκε σε συνεργασία μεταξύ της Geely και της Renault και τελειοποιήθηκε στη Γερμανία.
Παραγόμενος από την Horse Powertrain Limited, αυτός ο κινητήρας θα αποδίδει 250 ίππους και 360 Nm ροπής, με καταλυτικούς μετατροπείς που θα προστεθούν στη Γερμανία για να πληρούν τα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών ρύπων.
Παρά την παγκοσμιοποιημένη προσέγγιση της Mercedes, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η CLA χρησιμοποιεί κινητήρες που δεν ανήκουν στη Mercedes, καθώς οι προηγούμενες γενιές ενσωμάτωσαν επίσης συστήματα κίνησης που αναπτύχθηκαν με τη Renault και τη Nissan.
Ενσωματώνοντας προηγμένη τεχνολογία, η CLA θα περιλαμβάνει ένα σύστημα υποβοήθησης οδήγησης για την πόλη που αναπτύχθηκε από την κινεζική startup Momenta.
Το σύστημα αυτό, που υποστηρίζεται από τη Mercedes-Benz από το 2017, λειτουργεί χωρίς χάρτες υψηλής ευκρίνειας και επιτρέπει την υποβοηθούμενη οδήγηση σε αστικές περιοχές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Momenta έχει επίσης πάρει χρηματοδότηση από σημαντικούς παίκτες όπως η GM και η Yunfeng Capital του Jack Ma.
Πέρα από τις επιλογές κινητήρων εσωτερικής καύσης, η CLA θα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα βασισμένα σε μια αρχιτεκτονική 800 V, ενώ σχεδιάζεται και μια παραλλαγή AMG υψηλών επιδόσεων.
Οι ηλεκτρικές εκδόσεις υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Mercedes για ηλεκτροκίνηση παράλληλα με την ενσωμάτωση της υβριδικής τεχνολογίας.
Ορισμένες αναφορές υποδηλώνουν ότι μπορεί να παρουσιαστεί ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt, το οποίο ενισχύει την απόδοση με έναν κινητήρα εκκίνησης ενσωματωμένο στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η σύνδεση της Geely με τη Mercedes, η οποία ενισχύεται από το 10% της συμμετοχής της στην εταιρεία, υπογραμμίζει αυτή τη συνεργασία. Η Geely και η Mercedes έχουν επίσης μια κοινοπραξία παραγωγής των ηλεκτρικών Smart.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ