Συνήθως, τα hypercar και τα supercar περιορίζονται ως προς τον χώρο της καμπίνας, τόσο λόγω σχεδίασης, όσο και για να περιοριστεί το βάρος όσο το δυνατόν περισσότερο.

Έχουμε δει κατά καιρούς προσπάθειες για διάταξη 2+1, όπως στην McLaren F1. Ωστόσο, η Ferrari ήθελε να κάνει το ακριβώς αντίθετο και να διαθέσει την F80 μόνο με ένα κάθισμα, αυτό του οδηγού.



Στην αποκάλυψη αυτή προχώρησε ο επικεφαλής σχεδιασμού της μάρκας από το Μαρανέλο, Φλάβιο Μαντσόνι, μιλώντας σε βρετανικό Μέσο. Συγκεκριμένα, είπε πως η αρχική ιδέα ήταν ο αντικαταστάτης της LaFerrari να έχει ακραία χαρακτηριστικά, μεταξύ των οποίων μία εξαιρετικά στενή καμπίνα.

Τελικά, στη Ferrari αποφάσισαν να διατηρήσουν το κλασικό διθέσιο εσωτερικό, με τον Μαντσόνι να δηλώνει πως βρήκαν τον τρόπο να αισθάνεσαι την F80 σαν μονοθέσιο, χωρίς όμως να θυσιάζεται το κάθισμα του συνοδηγού.

Κάτι που γίνεται αντιληπτό από τις φωτογραφίες που δημοσιοποίησε η Ferrari, με το κάθισμα του συνοδηγού να έχει τοποθετηθεί έτσι ώστε να γλιτώνει βάρος από το σύνολο, όντας τοποθετημένο ελαφρώς πιο πίσω από εκείνο του οδηγού.



Πράγματι, χωρίς το δεύτερο κάθισμα, η F80 θα ήταν ακόμα ελαφρύτερη, αλλά με την εκτενή χρήση ανθρακονήματος, η Ferrari κατάφερε το hypercar να ξεπερνάει ελαφρώς τα 1.500 κιλά.

Υπενθυμίζουμε, ότι η ιταλική εταιρεία παρουσίασε το 2018 την Monza SP1 που φιλοξενούσε μόνο τον οδηγό στο εσωτερικό, ενώ πέρυσι είδαμε την πισταδόρικη 499P Modificata με μονάχα ένα κάθισμα.

Επομένως, σίγουρα δε θα ήταν η πρώτη φορά που η Ferrari δοκιμάζει κάτι τέτοιο, άσχετα που τελικά προτίμησε να διατηρηθεί ένα επίπεδο εργονομίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ