Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα, η Rolls-Royce μπαίνει στην ιδιαίτερη αγορά των υποβρύχιων, προσφέροντας δύο λύσεις για τα υποθαλάσσια αυτά οχήματα.

Η πρώτη αφορά σε έναν ολοκαίνουργιο 20κύλινδρο κινητήρα-γεννήτρια, ο οποίος είναι εξελιγμένος για αποκλειστική χρήση σε υποβρύχια του μέλλοντος και η δεύτερη στον έλεγχο των συστημάτων ενός υποβρυχίου του πολεμικού ναυτικού.



Ο κινητήρας ονομάζεται MTU 20V4000U83 και αποτελεί την εξέλιξη του Series 4000, ο οποίος εξοπλίζεται σε μικρά σκάφη. Ωστόσο, ο τελευταίος είναι 12κύλινδρος, ενώ ο καινούργιος 20κύλινδρος.

Ακόμα, η Rolls-Royce δεν έχει δημοσιοποιήσει τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με τον προηγμένο κινητήρα. Θα τις μάθουμε, όμως, στην επίδειξη Euronaval που θα γίνει στις 4 Νοεμβρίου, στο Παρίσι.

Η σχεδίασή του έγινε με αποκλειστικό σκοπό την περισσότερη ισχύ, διότι η βρετανική εταιρεία γνωρίζει ότι οι απαιτήσεις των μελλοντικών υποβρυχίων του πολεμικού ναυτικού θα είναι μεγάλες. Έτσι, θα μπορεί να φορτίζει τις μπαταρίες του υποθαλάσσιου οχήματος ταχύτερα, που μεταφράζεται σε περισσότερη ώρα κάτω από το νερό.



Παρά την μεγαλύτερη ισχύ του, ο κινητήρας καταφέρνει να είναι compact και όχι μεγαλύτερος από τον απερχόμενο, άρα καταφέρνει να μην καταλαμβάνει περισσότερο χώρο, όντας παράλληλα πολύ αποδοτικός.

Επιπλέον, η νέα μονάδα έχει τροποποιηθεί τόσο, ώστε να ενισχύει το stealthiness του υποβρυχίου, όπερ και σημαίνει να μην εντοπίζεται εύκολα από τα ραντάρ, ακόμα και όταν το υποβρύχιο βρίσκεται εν κινήσει.

Παράλληλα με τον νέο κινητήρα, η Rolls-Royce παρουσίασε και το σύστημα ελέγχου NautIQ Master, μία τεχνολογία που προσφέρει σε μία μονάδα τον έλεγχο όλων των λειτουργιών του υποβρυχίου. Είναι ήδη δοκιμασμένη σε μεγάλα πλοία, ενώ μπορεί και να αναβαθμιστεί.

Η Rolls-Royce δεν γνωστοποίησε πότε ο MTU 20V4000U83 θα είναι έτοιμος να τοποθετηθεί σε υποβρύχιο, αλλά λογικά θα δώσει μία ενημέρωση στο πλαίσιο της επερχόμενης επίδειξης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ