Αυτό που οι περισσότεροι πριν από μερικά χρόνια δεν θα μπορούσαν να φανταστούν έγινε πράξη, αναφορικά με τις ταξινομήσεις των BEV/ PHEV αυτοκινήτων και συγκριτικά με αυτά που εφοδιάζονται με κινητήρες diesel.
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του Σ.Ε.Α.Α. (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), το μήνα Μάρτιο οι πωλήσεις των οχημάτων που μπαίνουν στην πρίζα, είτε αμιγώς ηλεκτρικά είτε Plug-in hybrid ξεπέρασαν σε πωλήσεις τα πετρελαιοκίνητα.
Το ποσοστό επί του συνόλου για τα BEV/ PHEV άγγιξαν το 9,9%, ενώ αντίστοιχα για τα diesel το ποσοστό ήταν 8,1%.
Είναι και θέμα αριθμού επιλογών
Σε αυτό έχουν παίξει ρόλο και οι επιλογές που έχουν όσοι θέλουν να αποκτήσουν νέο αυτοκίνητο καθώς υπάρχουν δεκάδες BEV/ PHEV μοντέλα προς πώληση σε αντίθεση με τα diesel όπου οι προτάσεις είναι λίγες και συνεχώς μειώνονται. Στο σύνολο του τριμήνου (Ιανουαρίου – Μαρτίου), τα diesel άγγιξαν το 10,6%, ενώ τα BEV/ PHEV το 9,8%.
Ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο έχει να κάνει και με το μερίδιο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όπου τον Φεβρουάριο (μέχρι τότε υπάρχουν επίσημα στοιχεία), τα BEV/ PHEV είχαν μερίδιο 19,3% έναντι 12,9% των diesel.
Βενζίνη vs υβριδικά
Στο σύνολο της ελληνικής αγοράς, τα υβριδικά πλέον απειλούν τα αμιγώς βενζινοκίνητα και είναι θέμα χρόνου να περάσουν στην πρώτη θέση προτίμησης του αγοραστικού κοινού. Για τον Μάρτιο, τα υβριδικά είχαν ποσοστό 37,4%, ενώ τα βενζινοκίνητα 41,7%.
Συγκριτικά με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα τα υβριδικά είχαν άνοδο 8,6%, ενώ όσα χρησιμοποιούν μόνο βενζίνη παρουσίασαν πτώση -2,7%.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ