Οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχασαν έδαφος στην Ευρώπη για τρίτο συνεχόμενο μήνα, ως το τελευταίο σημάδι ότι η επιβολή αυστηρότερων δασμών εισαγωγών, βλάπτει τις πωλήσεις.

Οι κινεζικές μάρκες κατέλαβαν μερίδιο 8,5% των παραδόσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη γηραιά ήπειρο τον Σεπτέμβριο, από 9,6% την προηγούμενη περίοδο, με βάση τα στοιχεία που παρείχε η Dataforce.

Η MG, που ανήκει στη SAIC, είχε το μεγαλύτερο ποσοστό πτώσης 28% στις πωλήσεις, σύμφωνα με την Dataforce. Οι μειώσεις συνεχίζονται από τον Ιούλιο, όταν η ΕΕ εισήγαγε προσωρινούς δασμούς στα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά οχήματα, ανεβάζοντας τα τέλη εισαγωγής έως και 45%.



Μετά από μήνες συνομιλιών που απέτυχαν να επιλύσουν την εμπορική διαμάχη, οι νέοι δασμοί τέθηκαν σε ισχύ αυτή την εβδομάδα. Η ΕΕ αποφάσισε τελικά να μην εισπράξει τους προσωρινούς δασμούς και αξιωματούχοι από το μπλοκ κατευθύνονται στο Πεκίνο σε μια τελευταία προσπάθεια να βρουν λύση. .

Κόντρα στο ρεύμα επιβράδυνσης, που έχουν επιφέρει αυτές οι εξελίξεις στην αγορά, η BYD ζει τις δικές της μέρες ευτυχίας, εδραιώνοντας την παρουσία της και επεκτείνοντας, παντοιοτρόπως, τις δραστηριότητές της στον ευρωπαϊκό χάρτη.

Παρά τις εμπορικές εντάσεις, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων της Κίνας έχει προχωρήσει, προσλαμβάνοντας τοπικά στελέχη και σχεδιάζοντας εργοστάσια στην περιοχή.



Οι ευρωπαϊκές ταξινομήσεις της BYD αυξήθηκαν σχεδόν 200% τον Σεπτέμβριο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σε 5.007 οχήματα, σύμφωνα με την Dataforce.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ