Για μια ακόμα χρονιά η έκθεση μοτοσικλέτας EICMA στο Μιλάνο μας χάρισε ξεχωριστές στιγμές και συγκινήσεις. Όλες οι εταιρείες έβγαλαν τον καλύτερό τους εαυτό και εκτός από τα σημαντικά τους μοντέλα, είχαν εκπλήξεις τόσο σε νέα μοντέλα όσο και σε πρωτοποριακές τεχνολογίες.
Πάμε να δούμε τι μας έδειξαν οι κατασκευαστές την πρώτη ημέρα στης EICMA 2024.
Ducati
Η Ducati μπορεί να μην είχε όπως άλλες χρονιές πλειάδα νέων μοντέλων να δείξει στο κοινό, αλλά και πάλι έκλεψε την παράσταση.
Τα δύο μοντέλα που παρουσίασε ήταν η νέα Panigale V2 και η Streetfighter V2. Και τα δύο ήταν βασισμένα στον καινούριο V2 κινητήρα των 890 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 120 ίππους, αλλά κυρίως είναι πανάλαφρος.
Aprilia
Η Aprilia έκανε το μεγάλο μπαμ που δεν περίμενε κανείς. Παρουσίασε ένα μικρότερο Tuono 457 βασισμένο στον δικύλινδρο κινητήρα που γνωρίσαμε στο RS 457.
Επιπλέον, είδαμε για πρώτη φορά και το νέο Aprilia Tuareg 660 Rally με πολύ χωμάτινες διαθέσεις.
BMW Motorrad
Η επανεμφάνιση της BMW Motorrad στην EICMA 2024 συνοδεύτηκε με μια μεγάλη έκπληξη. Δίπλα στην απαστράπτουσα πρωταθλήτρια WSBK, M1000RR, βρέθηκε μια χωμάτινη μοτοσικλέτα με την ονομασία F 450 GS.
Πρόκειται για ένα Rally style μοντέλο με δικύλινδρο κινητήρα σε σειρά και εξαιρετικά περιφερειακά. Πότε θα το δούμε; Άγνωστο!
Honda
Η Honda είχε τρία μοντέλα που κυριάρχησαν ανάμεσα στην τεράστια γκάμα της. Το ένα ήταν το ρετρό GB350S, το οποίο δεν πιστεύαμε ότι θα το δούμε ποτέ στην Ευρώπη.
Το δεύτερο είναι το ηλεκτρικό scooter CUV e:, ένα μικρό ηλεκτρικό scooter το οποίο έχει αυτονομία 70 χιλιομέτρων και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 83 χλμ./ώρα.
Τέλος, είχαμε και μια τρομερή καινοτομία από την Honda που αφορούσε έναν κινητήρα. Η Honda παρουσίασε έναν τρικύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V ο οποίος συνοδεύεται από ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή. Το μηχανικό σύνολο είναι σε πειραματικό στάδιο, αλλά δεν αποκλείεται το επόμενο διάστημα να το δούμε σε κάποιο σπορ μοντέλο της Honda.
Benelli
Η Benelli έφερε στην EICMA όλη την γκάμα της που έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα στην Ιταλία. Παράλληλα όμως είχε και δύο νέα μοντέλα. Το πρώτο ήταν το TRK 902 Explorer με δικύλινδρο κινητήρα απόδοσης 100 ίππων και πολλά περιπετειώδη στοιχεία.
Το δεύτερο ήταν ένα όμορφο cruiser. Το Leoncino Bobber 400 είναι σχεδιασμένο στο Πέζαρο και ξεχωρίζει συνδυάζοντας μοντέρνα στοιχεία με vintage λεπτομέρειες. Ο κινητήρας είναι V2 350 κ.εκ. με απόδοση 41 ίππους.
Morbidelli
Η Morbidelli είχε την τιμητική της στην Ιταλία παρουσιάζοντας πάρα πολλά μοντέλα και μια πλήρη γκάμα από scooter και μοτοσικλέτες. Σε περίοπτη θέση ήταν το μεσαίο adventure Τ502Χ με όμορφο σχεδιασμό και αισθητά μειωμένο βάρος σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Υπήρχαν επίσης δύο μοντέλα με κοινή βάση τον δικύλινδρο κινητήρα των 350 κ.εκ. Το F352 είναι ένα naked με επιθετικό και νεανικό σχεδιασμό και το δεύτερο είναι το T352X που είναι ένα μικρό adventure με ισχυρό κινητήρα και premium εξοπλισμό.
Suzuki
Η Suzuki έκανε πολλούς Έλληνες φίλους των δύο τροχών να χαμογελάσουν στην EICMA. Παρουσίασε τη σύγχρονη έκδοση του DR-Z 400 το οποίο επιστρέφει στην Ευρώπη μετά από πολλά χρόνια.
Το νέο μοντέλο που θα είναι διαθέσιμο το δεύτερο εξάμηνο του 2025, κατασκευάστηκε σε δύο εκδόσεις, μία enduro (DR-Z 4 S) και μία supermoto (DR-Z 4 SM). Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος και συνοδεύεται από πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα.
Yamaha
Στο περίπτερο της Yamaha εκείνο που έκλεψε την παράσταση ήταν χωρίς αμφιβολία το νέο Tenere 700. Με νέο σχεδιασμό, πιο πλούσιο εξοπλισμό και ραφιναρισμένες αναρτήσεις, το καινούριο μοντέλο έρχεται με φόρα να κάνει ξανά τη διαφορά στην κατηγορία.
Ανανέωση είχαμε σε πολλά scooter της Yamaha όπως το TMAX και το NMAX 125, ενώ το εντυπωσιακό R9 και το Tracer 9 GT+ με το σύστημα Y-AMT τράβηξαν τα βλέμματα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ