Η Ελλάδα κατέχει τη 19η θέση στην κατάταξη αποτελεσματικότητας στα Logistics της Παγκόσμιας Τράπεζας, με τον κλάδο να εισφέρει με 11,5% στο ΑΕΠ με αξία 23,8 δισ. ευρώ και να είναι ο σημαντικότερος μετά τον τουρισμό!
Ενώ η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού μεταφορικού έργου και ο νέος χάρτης αποθηκευτικών χώρων αναμένεται να ανεβάσουν περαιτέρω τον πήχη των προσδοκιών.
Αυτό επισήμανε, μεταξύ άλλων, ο Βασίλειος Ζεϊμπέκης, Πρόεδρος ΔΣ της Ελληνικής Εταιρείας Logistics (EEL) κατά τη διάρκεια της τοποθέτησης του, στο συνέδριο Southeast Europe Connectivity Forum II, που πραγματοποιείται σήμερα και αύριο στο ξενοδοχείο Makedonia Palace.
Στη συζήτηση τέθηκε επί τάπητος η σημασία των πολυτροπικών μεταφορών και των ωφελειών που μπορούν να προκύψουν για την οικονομία.
«Η Θεσσαλονίκη, λόγω του γεωπολιτική της θέσης μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο. Η Θεσσαλονίκη αποτελεί την πρώτη πύλη – είσοδο της χώρας, λόγω του σιδηροδρόμου» ανέφερε ο Στέλιος Αρχοντάκης, Διευθύνων Σύμβουλος VTG Rail Logistics Hellas. «Πρόκειται για μύθο ότι οι οδικές μεταφορές απειλούνται από τις συνδυασμένες μεταφορές» τόνισε η Ηρώ Δουμάνη, Γενική Διευθύντρια της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας Οδικών Εμπορευματικών και Επιβατικών Μεταφορών (ΟΦΑΕ) υπογραμμίζοντας πως οι οδικές μεταφορές, λόγω του κορεσμού που υπάρχει στον κλάδο έχουν ανάγκη και από άλλες μεταφορές. Η κα. Δουμάνη αναφέρθηκε στις ελληνικές επιχειρήσεις και στον ανταγωνισμό που αντιμετωπίζουν από επιχειρήσεις του εξωτερικού, ενώ επισήμανε πως στην Ευρώπη υπάρχουν 2 εκατ. κενές θέσεις οδηγών.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ