Αν νομίζετε ότι τα έχετε δει και ακούσει όλα, υπάρχουν σκέψεις και ιδέες που ακόμα μπορούν να σας εκπλήξουν.

Ο Robert Antsey, διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής εταιρείας τεχνολογίας μπαταριών GDI, ζητά να δημιουργηθεί ένα «ΝΑΤΟ μπαταριών» για να αντιμετωπιστεί η κυριαρχία της Κίνας στον τομέα των μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα.

Με την Κίνα να ηγείται στην παραγωγή χαμηλού κόστους, ο Antsey προτείνει ότι η Ευρώπη και οι ΗΠΑ θα πρέπει αντ’ αυτού να δώσουν προτεραιότητα στις ανώτερες επιδόσεις και την εμπειρία των χρηστών των ηλεκτρικών οχημάτων.

Η εταιρεία του, η GDI, επικεντρώνεται στην τεχνολογία μπαταριών με βάση το πυρίτιο, η οποία υπόσχεται ταχύτερη φόρτιση και μεγαλύτερη αυτονομία από τις παραδοσιακές μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Συνδέοντας απευθείας το πυρίτιο με το φύλλο χαλκού, η προσέγγιση της GDI θα μπορούσε να επιτρέψει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να φορτίζουν έως και 500 χιλιόμετρα σε μόλις 15 λεπτά, βελτιώνοντας την εμπειρία του καταναλωτή.

Το πυρίτιο έχει σημαντικά πλεονεκτήματα: μπορεί να αποθηκεύσει πάνω από δέκα φορές περισσότερο λίθιο από ό,τι ο γραφίτης, επιτρέποντας μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα.

Ωστόσο, η τεχνολογία αυτή βρίσκεται ακόμη σε στάδιο ανάπτυξης και οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες παραμένουν επιφυλακτικές, περιορίζοντας συχνά την περιεκτικότητα σε πυρίτιο σε περίπου 9% στις μπαταρίες.

Η ασφάλεια αποτελεί ανησυχία, καθώς οι μπαταρίες υψηλότερης ενέργειας είναι γενικά λιγότερο σταθερές.

Η GDI στοχεύει στην αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος με την εξάλειψη του γραφίτη και την επικέντρωση σε ασφαλέστερη χημεία κυψελών υψηλής ενέργειας.

Οι πρόσφατοι περιορισμοί της Κίνας στις εξαγωγές γραφίτη έχουν επιταχύνει το ενδιαφέρον για εναλλακτικές λύσεις πυριτίου.

Ο Antsey προβλέπει ότι διαφορετικοί τύποι λύσεων πυριτίου θα ταιριάζουν σε διάφορες κατηγορίες οχημάτων, με τα αυτοκίνητα υψηλής τεχνολογίας να υιοθετούν ενδεχομένως 100% ανόδους πυριτίου μέχρι το 2030.

Μέχρι το 2028, οι κυψέλες πυριτίου για αυτοκίνητα αναμένεται να είναι πιο διαδεδομένες, αν και με περιορισμένη περιεκτικότητα σε πυρίτιο στις περισσότερες περιπτώσεις.

Η GDI προωθεί την τεχνολογία της μέσω συνεργασιών με αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Ιαπωνία, με στόχο να δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι της κυριαρχίας της Κίνας στην αγορά EV.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ