Ερωτώμενος για τις τελευταίες προετοιμασίες, ο Υφυπουργός Υποδομών δεν έκρυψε την επιθυμία του να είναι όλα στην εντέλεια για την παράδοση του έργου: «Το Μετρό είναι εδώ, απολύτως λειτουργικό και απολύτως ασφαλές, αλλά θέλουμε η εντύπωση που θα μείνει στον κόσμο, με την πρώτη ματιά, να είναι η καλύτερη δυνατή και θα είναι η καλύτερη δυνατή».
Σχετικά με τις διαδικασίες που απομένουν, ο κ. Ταχιάος διαβεβαίωσε ότι έχουν δοκιμαστεί όλα τα πιθανά σενάρια για κάθε απρόοπτο που μπορεί να συμβεί, εξ’ ου και η TUV Rheinland, η διεθνούς φήμης εταιρεία πιστοποιήσεων, έδωσε τη συναίνεσή της για να μπορέσει να λειτουργήσει το μετρό.
Στη συνέχεια, επιβεβαίωσε το κλείσιμο των πυλών την Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου και κάλεσε όσους δικαιούνται έκπτωση ή ατέλεια στις δημόσιες συγκοινωνίες, να προετοιμαστούν εκδίδοντας προσωποποιημένες κάρτες, ήδη από τις πρώτες ημέρες.
Αναφορικά με την ασφάλεια του μέσου, ο Υφυπουργός, διευκρίνισε ότι το Μετρό είναι πολύ διαφορετικό από τον σιδηρόδρομο, καθώς όπως είπε πρόκειται για ένα κλειστό σύστημα. Αναφερόμενος στα χαρακτηριστικά που επισφραγίζουν την ασφάλεια του Μετρό, είπε πως πρόκειται «για ένα Μετρό το οποίο έχει δύο σήραγγες. Αυτό δεν επιτρέπει να υπάρξουν μετωπικές συγκρούσεις. Επίσης, οι συρμοί επικοινωνούν διαρκώς με το κέντρο ελέγχου. Δίνουν τη θέση τους με ακρίβεια εκατοστού, που αυτό σημαίνει ότι ο ίδιος συρμός ξέρει που βρίσκεται ένα τρένο μπροστά του, που πρέπει να πεδήσει, με τι ταχύτητα πρέπει να πάει». Τόνισε δε, ότι οι πιθανότητες να συμβεί κάτι, είναι μία στα 11.500 – 115.000 χρόνια, χρόνος που υπερβαίνει κατά πολύ τον χρόνο ζωής του Μετρό, παρόλα αυτά όμως, υπογράμμισε ότι υπάρχουν και πάρα πολλά συστήματα για να αποκλειστεί το οποιοδήποτε λάθος μπορεί να υπάρξει.