Το Xiaomi SU7, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας, σημειώνει αξιοσημείωτη εμπορική επιτυχία και γίνεται γρήγορα best-seller.

Ωστόσο, η επιτυχία αυτή αμαυρώνεται από σημαντικά ζητήματα που επηρεάζουν την εμπειρία χρήσης για πολλούς πελάτες.

Έχουν ήδη υπάρξει περιστατικά που το αυτοκίνητο έμεινε στο πλάι του δρόμου με ελάχιστα χιλιόμετρα στο κοντέρ, ενώ έχουν αναφερθεί πολλές βλάβες και σφάλματα.

Μεταξύ των πιο σημαντικών ανησυχιών είναι τα προβλήματα με τις ενημερώσεις over-the-air του αυτοκινήτου και η είσοδος νερού στο “frunk”, το μπροστινό πορτμπαγκάζ του οχήματος.

Αναφορές από την Κίνα υποστηρίζουν ότι οι ιδιοκτήτες του SU7 φοβούνται ότι το πορτμπαγκάζ τους θα μπορούσε να πλημμυρίσει κατά τη διάρκεια της βροχής, παρά τη διαβεβαίωση της Xiaomi ότι είναι εξοπλισμένο με μια ταινία στεγανοποίησης και βύσματα αποστράγγισης.

Ένα άλλο σημαντικό ζήτημα σχετίζεται με τις ενημερώσεις OTA, όπου έχουν αναφερθεί σφάλματα, ειδικά σε αυτοκίνητα με μη αυθεντικά ανταλλακτικά.

Αυτά τα εξαρτήματα, όπως οι προβολείς, συχνά περιέχουν κλειδιά ασφαλείας που πρέπει να επικυρωθούν κατά τη διάρκεια των ενημερώσεων.

Εάν αυτά τα κλειδιά λείπουν ή έχουν τροποποιηθεί, οι ενημερώσεις αποτυγχάνουν, προκαλώντας περαιτέρω επιπλοκές.

Η Xiaomi έχει αναγνωρίσει το πρόβλημα, συμβουλεύοντας ότι τα οχήματα που παρουσιάζουν σφάλματα ενημέρωσης θα απαιτήσουν την εγκατάσταση αυθεντικών ανταλλακτικών για την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας της over the air ενημέρωσης.

Ενώ το Xiaomi SU7 συνεχίζει να είναι μια δημοφιλής επιλογή, αυτά τα συνεχιζόμενα προβλήματα αναδεικνύουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία καθώς η αγορά των αυτοκινήτων έχει πολύ μεγάλες διαφορές σε σχέση με εκείνη των κινητών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ