Η Suzuki GSX-R1100 της δεκαετίας του 1980 ήταν ένα μυθικό σπορ μοντέλο που όλοι ήθελαν να αποκτήσουν. Το μοντέλο είχε το παρατσούκλι «slabline» λόγω της τοποθέτησης μεγάλων πλαστικών επιφανειών στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας.
Οι επιδόσεις του ήταν εντυπωσιακές για η εποχή, ενώ ακόμα και σήμερα υπάρχουν πολλοί που λιγουρεύονται αυτήν τη μοτοσικλέτα.
Ένας λάτρης του μοντέλου από την Ελβετία, είχε για πολλά χρόνια παρατημένη την Gixxer στο γκαράζ του. Κάποια μέρα όμως αποφάσισε ότι έπρεπε να κάνει κάτι για αυτό και ζήτησε τη βοήθεια των ειδικών της Haxch Moto. Οι έμπειροι μηχανικοί δέχτηκαν την πρόκληση και ξεκίνησαν δουλειά πάνω στο σπάνιο superbike.
Το πρώτο πράγμα που έκαναν ήταν να πετάξουν στα σκουπίδια όλο το εμπρός σύστημα. Δανείστηκαν ένα σύστημα ανάρτησης και πλακών τιμονιού από μια Suzuki GSX-R 750 SRAD με τα εσωτερικά να είναι της Maxton.
Πίσω επίσης είχαμε αλλαγή αμορτισέρ με ένα της Maxton, ενώ το ψαλίδι βάφτηκε και ενισχύθηκε στο σημείο στήριξης. Οι τροχοί είναι της Dymag από ανθρακονήματα και τα φρένα της Brembo με δαγκάνες M4.
Το φέρινγκ σχεδιάστηκε από την αρχή, ωστόσο διατήρησε την ίδια αισθητική με το αυθεντικό μοντέλο. Οι προβολείς αντικαταστάθηκαν με LED σώματα, τα φλας είναι της Motogadget και η οθόνη πληροφοριών της Koso.
Το τιμόνι μαζί με τις μανέτες και τους διακόπτες αντικαταστάθηκαν με καινούρια, ενώ το υποπλαίσιο αφαιρέθηκε και στη θέση του μπήκε ένα custom αλουμινένιο με πιο ψηλές βάσεις.
Αυτή η «slablide» δεν έχει αναβαθμιστεί μόνο εξωτερικά. Ο κινητήρας έχει ανακατασκευαστεί με νέα εσωτερικά εξαρτήματα και σύστημα τροφοδοσία Mikuni RS38. Η ανάφλεξη έχει αναβαθμιστεί με σύστημα Dynatek Dyna 2000 και η εξάτμιση είναι της Yoshimura.
Δεν νομίζω ότι έχουμε συναντήσει πιο όμορφη ανακατασκευή της Suzuki GSX-R1100.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ